Alla inlägg den 21 november 2010

Av Linn - 21 november 2010 21:15

Ja, idag mår man verkligen som man förtjäntar efter gårdagens festligheter.
Men det var en underbart rolig och mysig kväll och natt måste jag säga.

Roligast av allt var att Sofia var hemma också, saknar henne som tusan nu för tiden.
Saknade henne mycket förut med, men det har blivigt värre nu på sista tiden.


Idag har jag och Jens bara tagit det lungt, tittat på film och haft det mysigt. Sen åkte han hem.

Jag är så himla glad att jag har Jens, det finns ingen som kan göra mig så glad som honom. Jag älskar honom verkligen. =)


Sen Jens åkte hem har jag legat i sängen och tittat på sunes jul och ensam mamma söker och svullat i mig godis. Haha ^^

Ganska skönt, ha en riktigt slappar kväll.


I morgon ska jag nog jobba, eller jag har inte fått något svar ifall jag ska det eller inte, men det kommer väl i morgon bitti. OM jag inte ska jobba så ska jag hem till min vän Becka och träffa henne och Casper(hennes son) och käka mat och mysa.



Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards