Alla inlägg den 22 november 2010

Av Linn - 22 november 2010 20:44

Idag har jag inte gjort något speciellt egeneltigen. Känns inte som att jag har gjort något annat än legat i min säng. Men det har jag faktiskt.


Började dagen med att röja i köket, det såg ut som hej kom och hjälp.

Sen plocka jag ur disken ur maskinen och körde en till maskin. Pappa är inte så bra på det där med diskning. (inte för att vara elak)

Sen plockade jag runt bland tvätten, tog upp all min tvätt som var torr, resten ska jag snart hämta upp här.

Sen gjorde jag iofs ingenting på ett ganska långt tag.

Men sen kom Göran och hämta mig vid kvart i 3, drog till viberga och köpte säng.

Sen hem i världens stress för att hinna äta innan jag skulle iväg och jobba.

Kul när man kommer ut till den insnöade bilen då. Var bara att ösa bort all snö och skrapa rutornai 180, och sen märker jag att låset har frusigt.
KUL!!

Men hittade ett ställe där det gick att låsa upp som tur var.

Körde i ren försiktighet fast ändå snabbt till jobbet och kom ändå 5 minuter försent.

Men men, som sagt, det kan inte alltid gå bra.


Nu har jag gjort iordning lite inför i morgon då jag och mamma ska ordna inför hennes julklapp som jag ännu inte kommer avslöja här. =)

På tal om julklappar så är jag stolt över mig själv, för en gångs skull vet jag precis vad jag ska köpa till ALLA. Så nu är det bara att inhandla dom kvar, men det är inte så svårt.


I morgon ska jag försöka att göra lite nytta med. Får se om det blir så mycket gjort. Men man kan ju alltid hoppas. Det finns ju ändå en hel del att pyssla med innan flytten.

Fick reda på idag att jag troligen kommer att få flytta ensam ett tag iaf. Jens har tydligen fått ändå mera jobb att stå i nu. Men men, det reder sig.

Klarar mig själv ett tag ju. =)


Nej, nu ska jag sluta tjata om ointressanta grejer.

Hejs.

Av Linn - 22 november 2010 13:32

Jaha idag var det Måndag, och jag har precis tittat klart på alla avsnitten av sunes jul.
Det är en himlans bra julkalender det, måste jag säga.


Nu ska jag snart eller ja om ca en timma åka iväg till Viberga och köpa en säng med Göran. Skoj skoj.

Det kommer att bli så bra.
Ska ta hemkörning med, det är skönt så slipper vi bära upp den själva med. Haha.


Idag vräker det ner snö, äckligt mycket.

Jag som måste åka till jobbet sen, och vi har bara sommardäck på bilen.

Jaja, det får gå. Får ta och köra väldigt väligt lungt så går det nog bra.


Känner lite blandade känslor till att jobba idag. Bra väldigt bra för ekonomin, lönen i december kommer vara kass ändå men den blir ju bara bättre och bättre om jag får jobba mer.

Men samtidigt känner jag mig inte alls sugen.
Är fortfarande trött och så.
Men det ska nog gå bra, det är ju inte så många timmar så.. =D


I morgon ska jag förhoppningsvis jobba en stund på förmiddagen, har dock inte fått något svar om ifall jag ska jobba eller inte, men det lär jag väl få idag.

Sen på eftermiddagen ska jag in och fylla i mina tattueringar.

Den på handleden är så ful nu, så den behöver verkligen snyggas till lite.


Ja, nu är det inte långt kvar tills jag flyttar då. Snart slipper ni mitt tjat om flytten här i bloggen. Haha ^^

Bara 4 dagar kvar nu! =)


Nej nu ska jag göra färdigt allt så jag är redo sen när göran ringer. För efter viberga blir det hem och slänga i sig något att äta lite snabbt och sen iväg till jobbet.


hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards