Alla inlägg den 9 november 2010

Av Linn - 9 november 2010 11:37

I Söndags blev vi färdiga med lägenheten, den är hur fin som helst nu!! Vill bara flytta in med det samma.


Igår var jag och jobbade på betaren i stort sätt hela dagen, 13-21 det är nästan hela dagen och kvällen!

När jag kom hem la jag mig i sängen och tittade på gilmore gilres och pratade med Sofia i telefon.
Senare hör jag min bror och pappa springa runt som galningar mitt i natten, då har min bror blivigt magsjuk IGEN !!! Hur många gånger ska min stackars bror behöva bli det i år? :O

Det 'är så himla synd om honom, han är rädd att han kommer behöva gå om 6:an och grejer. Tycker så synd om honom.


Jaja, idag har jag inte mer än vaknat och ringt max lärare.

Nu ska jag snart iväg och handla lite med mamma. Ska se om min bror vill ha någonting med. =)

Annars blir det bara en riktigt slappar dag.


Hejs

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards