Alla inlägg den 5 november 2010

Av Linn - 5 november 2010 17:05

Idag har vi haft den där stora städdagen här hemma hos pappa, och nu riktigt luktar det rent och inte en ända pryl på golvet förutom en disktrasa som jag stör mig fruktansvärt mycket, den ska bort!!! NU!!


Nu håller vi på att lagar mat med Cat Stevens på sterion på hög volym, kand et bli mycket bättre?

Idag blir det potatisgratäng och grillat kött, mummsigt.


Snart får vi finbesök av min syster, Mathias, Linus och Göran. Underbart. Sen kommr även min älskade pojkvän jens med såklart.

Idag är mysfaktorn väldigt hög.

Bara mamma coh Sofia som felas sen hade kvällen vart perfekt.

Men tror den blir väldigt perfekt ändå.

SUPER MYSIGT!!


Nej, nu måste jag digga lite " uh baby baby it's a wild world"

och hjälpa pappsen med maten =)


hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards