Alla inlägg den 4 november 2010

Av Linn - 4 november 2010 20:28

Vilken dag och vilket tempo jag har haft denna dagen.

Jag har vart och handlat hem lite mat och sådant som vi ska ha när vi flyttar. Lika bra att passa på när det är extra pris. Så köpte lite fläskfile och annat smått och gott.

Man är ju nästan dum om man inte passar på att handla när det väl är extra priser istället för att vänta tills man flyttar, så känner jag iaf.

varför betala mycket istället för att köpa det 3 veckor tidigare för att billigt pris och slänga det i frysen lixom?


Sen har jag vart och jobbat och det gick mycket bra,lite segt i början men sen var det lungt och det gick snabbt så det var mycket trevligt.

Sen fick jag gå hem idag med, så nu är jag hemma och har äntligen fått i mig lite mat, så nu är jag nöjd med livet.


Funderar på att lägga mig i sängen och titta på lite gilmore girles en stund, eller kanske läsa så jag somnar tidigt ikväll. Ja, vi får väl se vad det blir av kvällen.


Åh.. I morgon kommer min syster, Mathias och Linus hit och ska äta med oss, självklart Göran och Jens med såklart. Det ska bli super mysigt! =)



Nästa vecka ska jag hem till mamma och det är sista veckan jag kommer att vara där innan flytten, så då har jag mycket att göra.

Måste packa ner alla mina grejer där hemma och sen MÅSTE jag verkligen färga håret. Det är något jag pratat om i över en månad nu, så det är väl dags nu då.


Jaja, nu ska jag ta mig en varm dusch och sen lägga mig.

Hejs.

Av Linn - 4 november 2010 10:32

Igår blev det svårt att sova, hade så mycket tankar i huvudet. Vet inte vad allt var.

Men fick sova ganska många timmar innan klockan ringde ändå.

Så nu ska jag strax hoppa in i duschen och göra mig iordning. Sen iväg och fixa mer tapetklister och sen jobba. Det är mycket att göra varje dag känns det som, inte kostigt att man är helt slut.


Ibland känns det som att vad man än gör och säger så är det ändå meningslöst folk lyssnar ju ändå inte på vad man har att säga egentligen. Men, det är väl så man gör när man är vänner lyssnar, ger varadra råd osv. Men sen om personen ändå väljer att gå sin egna väg är det dens val, och jag antar att man får glädja sig åt den ändå.

Tänker inte vara någon som sitter och tjatar och gnäller längre, du får göra precis som du vill. Var där du trivs bäst och det vet vi båda vart det är.


Kul att min dvd gick sönder igår, båda två! Ja, oturen är redan kommen, hur ska detta gå? Jag tror dock jens har en eller två så jag kan säkert ta hans dvd, vi får hoppas på det.
För det vill jag ha en när jag ska bo helt själv ett tag.


Nu måste jag faktiskt sätta fart om jag ska hinna göra mig iordning innan vi ska dra iväg och fixa klister.


Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards