Alla inlägg den 11 november 2010

Av Linn - 11 november 2010 22:03

Fick typ nyss reda på att jag ska jobba natt hela helgen, fan vad skönt!

Så nu ska jag försöka vara uppe riktigt länge så jag kan sova länge i morgon.

Så underbart!


Ligger just nu här i soffan och trängs med hunden Minus som tydligen tror att han är en liten bebis, ligger fan mer på mig än brevid mig. Tung är han också.


Hade dock ingen bild på Minus så därför fick det bli på en bebis och eftersom jag tydligen är lite ego så fick det bli en bild på mig själv.


Och på tal om mig själv, så låg jag och tittade i mina fotoalbum som jag har fått av min mormor. (hon gjorde sådana och satte in bilder på oss från det vi föddes tills vi blev typ 17. Med små söta och roliga komentarer i. Sen får vi dom den dagen vi fyller 18) Men eftersom min mormor blev sjuk blev inte mitt album riktigt klart, men det blev ändå 2 fulla album och fram tills jag blev 12 tror jag att det var. Låg iaf och tittade i det igår, och jag blir lika glad och rörd varje gång. Av mormors roliga detaljer.


Det är synd att jag inte har en sån där maskin så man kan printa in bilderna till datorn, annars hade jag laddat upp en bild på mig, morfar och min kusin Adam.

Morfar står i mitten med en vikingahatt på sig (en sån där med horn och grejer på) Och jag och adam hänger oss fast i ett varsitt ben på honom. Man verkligen ser hur glada alla vi tre var den dagen. ^^

Ja, den hade jag lagt upp här om jag bara hade kunnat. Den är rolig och alla är glada och så. 

Men fick bli denna bilden istället som sagt. 



  

Av Linn - 11 november 2010 21:55

Vet ni vad jag är himla glad över?

Jo, det är att jag kan titta tillbaka på mitt liv utan att ångra speciellt mycket. Visst ångrar jag hur jag misskötte mig i skolan under 7-9, men se hur bra det gick ändå.

Jag gick ut med toppen betyg. Dom kanske inte är toppen för alla, men jag är nöjd med dom.

Jag vet också precis vad jag vill med mitt liv.

Jag vill flytta ihop med den underbaraste killen i världen och den viljan blir san i december.
Jag vill utbilda mig till undersköterska , (vilket jag förhoppningsvis får snart)

Jag vill i framtiden förlova mig och skaffa barn och allt det där som hör till vuxenlivet (förutom giftemål dock)

Jag vill alltid kunna se tillbaka på tiden som har gått utan att behöva känna att "Jag önskar jag gjort det bättre"


Jag är också väldigt glad att jag träffade min underbara vän Sofia, en sån där vän som det spelar ingen roll hur många mil man bor ifrån varandra man kommer alltid vara så goda vänner.

Även om det är jobbigt ibland så vet man alltid vart man har varandra.

Jag är också väldigt glad att jag aldrig blev som de där som söp varje helg och kom hem pissfulla..
Visst drack jag väl, men jag hade alltid ordning och reda på mina saker och mig själv. Hade jag inte ordning på mig själv, hade någon annan det. Haha.

Nej vars. Det är väl sånt som händer alla någon gång i livet..

Nej, men det jag menar är att jag är nöjd med mitt liv hitils och jag får förhoppningsvis fortsätta att vara nöjd med det, och uppfylla mina drömmar.


Jag är också väldigt glad över att jag har en så underbar familj som jag har, och så fina vänner som jag har.

Tack!



Av Linn - 11 november 2010 20:13

Idag har jag vart i stan med Bella.

Jag inhandlade världens skönaste och mysigaste tofflor/sockar, plus 3 par jeans. Härligt äntligen har jag köpt på mig lite byxor.


Nu ska jag snart lägga mig vid tv:n och titta på gilmore girles, sen sova.

Skönt som tusan.



I morgon ska jag jobba natt och likaså på söndag. skönt att få lite timmar till.

Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards