Alla inlägg den 23 november 2010

Av Linn - 23 november 2010 20:41

Hej o hå, här ligger jag och fryser, nästan till döds.

Det är hur mycket snö som helst ute. Sjukt mycket för att bara vara i November. :O


Ursch jag har så mycket i huvudet nu, känns nästan som jag ska explodera.

Hur mycket som helst att tänka på och förbereda inför flytten. Och mitt i allt ska man jobba med. Fast det är iofs väldigt bra.

I dag har jag packat färdigt här hemma med, eller ja allt som man kan packa ner iaf.


I morgon ska jag jobba hela förmiddagen sen ska jag träffa Bella och göra tacos och mysa och prata.

På Tosdag ska jag till vallonbygden och hämta alla nycklar och boxern, vill gärna ha tv kanaler iaf.
På Fredag hoppas jag att pappa kan vara ledig så vi kan åka och storhandla hem all mat och så. Och sen blir det flytta hela dagen och kvällen. Och så kommer Sofia hem också. Mys.

På lördag blir det IKEA och inhandla allt annat som behövs möbler och lampor och grejer.

Ja, en hel massa blir det.

Har mycket att göra och planera, men det är samtidigt väldigt roligt. Men det ska faktiskt bli väldigt skönt när allt är klart sen! =)


Idag har jag varit i stan med mamma och fixat hennes julklapp.

Nu har jag inte så många julklappar kvar att inhandla. Skönt.


Sen fyndade jag även jätte fina julgardiner för bara 60 kronor.

Jätte billiga och fina. Så jag är faktiskt stolt.


Sen fick jag en väldigt dålig nyhet idag med som gäller familjen =/ Det känns fruktansvärt jobbigt och jag är väldigt nervös.

 Men jag tänker inte skriva mer om det här innan jag vet att det säkert är okej.

Jag ska hålla alla tummar jag har på Torsdag.
Och du vet att det bara är att ringa om du vill. Jag finns alltid här för dig.
Och för alla andra i min familj.


Nu ska jag sluta skriva och titta på film innan jag ska sova.. Måste sova tidigt för i morgon blir det en tidig morgon till jobbet.


Hejs.



Av Linn - 23 november 2010 14:06

Nu har jag hittat ett jobb som jag har sökt.

Jag hoppas verkligen att jag får det, jag tror verkligen att det vore väldigt roligt och att jag skulle passa som det.

Ja, vi får väl hålla tummarna för att jag får det. Eller något annat av alla jobb som jag har sökt.


Nu måste jag fixa med pengar och grejer innan jag ska vidare mot Norrköping med mamma. =)


Hejs.

Av Linn - 23 november 2010 10:00

Som ni alla vet så bor ju jag hos min mamma och min pappa varannna vecka, och nu när jag har packat ner alla mina kläder hemma hos mamma och hemma hos pappa så insåg jag att jag hade väldigt MYCKET kläder.

Det blev nästan 3 kartonger hemma hos mamma och här är det 2 kartonger plus en ikea kasse.

Jag som alltid klagat på att jag har lite kläder. ^^

Men det är ju så när man inte ser alla kläder på en gång.
Inte för att det var speciellt jätte snygga kläder hos någon av dom men ändå, jag hade en hel del kläder måste jag säga. :O


Idag ska jag fortsätta med att packa och greja innan jag och mamma ska iväg och köpa hennes julklapp.

Det blir nog inte så mycket packat har jag en känsla av, är väldigt seg idag.

Men det ordnar sig, jag har ju några dagar på mig så att säga.


Jag ska försöka att betala mina räkningar idag med, men där har vi ett problem. Jag har glömt bort hur man gjorde!

Så mamma måste hjälpa mig med det idag om vi hinner.


Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards