Alla inlägg den 12 november 2010

Av Linn - 12 november 2010 12:35

God morgon världen.

Idag är jag en pigg och glad flicka.


Ser fram emot min dag idag som kommer bestå av att ligga hemma och glo på tv och sova hela dagen och sen inatt ska jag jobba och då kommer jag förhoppningsvis att vara pigg.

Gud så skönt!


nej nu ska jag snart åka hem till pappsen och lägga mig.

Hejs.

Av Linn - 12 november 2010 00:14

Ikväll har min hjärna och mitt hjärta gått i 110 tror jag.

Har fruktansvärt mycket i huvudet, och man tänker ju lite med hjärtat också..

Men den senaste funderingen jag hade var sluta röka.

Det är skadligt på så många sätt plus att det är dyrt.

Plus att snart kommer man inte få röka någonstans, man får t.ex inte röka när man jobbar, och hur jobbigt är det inte att gå omkring och vara röksugen?

Ja det finns många fördelar med att sluta röka.

Jag menar inte att jag ska sluta röka i morgon, det här kanske låter konstigt men jag måste tänka igenom detta ordentligt. Man måste ju verkligen ha viljan till att sluta röka.

Tänkte att det i så fall ska ske där vid nyår, det nya nyårslöftet lixom.

Känner att det kanske inte är en kanon bra ide att göra det nu när jag ska flytta ihop med Jens och allt då lär han kanske flytta ut lika fort som han flyttar in.


Men iaf, vilket  är då det bästa sättet att sluta röka på?

Ska man ta till hjälpmedel eller köra utan?

Ska man gå på sånna dära sluta röka möten?

Ska man trappa ner?

Eller hur tusan gör man?!?


jaja, nu ska jag fortsätta titta på mitt program.

Hej.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards