Alla inlägg den 17 november 2010

Av Linn - 17 november 2010 17:24

Idag har jag vart på viberga på jakt efter den perfekta sängen. Hittade två alternativ. Får se vad Jens tycker om dom i helgen.

Sen har jag och mamma skruvat ner mitt skrivbord och tagit ner min tavla.


Sen åkte jag hem till pappa och fick ryket att packa ner alla grejer här hemma med. Så nu är alla kläder nerpackade förutom det som jag ska ha på mig fram tills vi flyttar.

Och nästan alla mina saker är också ner packade.

Skönt, då behöver man inte göra det nästa vecka ifall jag får mycket jobb och så.

Inte för att jag tror jag får det men i fall att lixom.

Nej nu ska jag fortsätta att packa en stund, det är faktiskt roligt att packa.


I morgon kommer min älskade vän hem till Finspång. Det ska firas med Kina mat såklart! Mumms, längtar tills i morgon.

Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards