Alla inlägg den 10 november 2010

Av Linn - 10 november 2010 22:06

Ikväll har jag och mn bror haft myskväll.

Vi har gjort chokladbollssmet och sen suttigt och käkat det till gilmore girles.

Dock vart det inte speciellt goda chokladbollar, så vi åt inte speciellt mycket, eller iaf inte Max. Själv så åt jag väl ganska mycket, och nu mår jag illa.


Nu har min bror tröttnat på mig och mitt gnällande över att jag har tråkigt och att jag hakar upp mig på repliker i gilmore girles så han har lämnat mig för sin dator. Själv sitter jag kvar här och tittar. Eller ja, tittar lite samtidigt som jag skriver.

Ska nog ganska snart sova, är ganska seg idag. Så jag kan vakna i morgon och ringa mina samtal och fortsätta söka jobb. Blir galen snart. Tråkgt att söka jobb, tycker man kunde få ett bara genom att fråga lite snällt typ!


Hejs

Av Linn - 10 november 2010 17:47

Nu sitter jag här och är propp mätt. Har inte kunnat äta något idag för jag har haft så ont i halsen men sen nu vid middagen kunde jag äta.

Och nu är jag mättare än mättast.


Funderar på att lägga mig i ett bad, men jag kommer bara vilja gå upp direkt så det känns nästan onödigt.



Mina planer för denna helgen är ingenting, har inga planer alls.

Kanske ska jobba på fredag, beroende på om mamma ska ha semester eller inte. Sen jobbar jag på söndag natt med. Men hela lördagen ser ut att spenderas hemma i soffan/sängen precis som resten av veckan.

FAN vad tråkigt det är att inte jobba, vill ha någonting att sysselsätta mig med om dagarna.

Det är så tråkigt att bara gå hemma.

Snart ringer jag upp någon tant som är chef och säger "Ge mig ett jobb eller dö"

Så känner jag just nu iaf.

Kanske dock inte är en sådär jätte jätte smart id'e, men varför inte?

Har ju testat alla andra knep som innebär super trevlig och söt och så. Men nehedå. Inga jobb finns.


Nu ska jag gå in på arbetsförmedlingen och söka jobb, gud vad roligt, man får ju aldrig något iaf... Hoppas verkligen att jag får börja plugga!!!!!!!!!!!!


Hejs-

Av Linn - 10 november 2010 11:15

Idag är det en tycka synd om sig själv dag.

Jag har fruktansvärt ont i halsen, förstår inte hur jag ska få ner någonting genom min hals.

Sen är jag väldigt täppt i min ena näsborre med.

Plus att det värker lite i öronen till och från.

PLUS att mina läppar spriker hela tiden( det gör dom iofs varje vinter när det blir kallt)

Inte alls roligt.

Så idag får jag klaga.

Trodde jag skulle blir mer sjuk än jag blev igår. Trodde jag skulle kräkas när jag pratade med Sofia, men det gick över efter ett tag.


Nu sitter jag här i soffan med min sjuka bror och kollar ut över vinterlandet som är utanför fönstret.

Fy fan, det är helt vitt. Jag skojjar inte!

Man skulle kunna tro att vi är inne i december men icke. Bara början av november och det ser redan ut så här! Hur ska då december bli?

Blir nästan rädd av tanken.


Idag ska jag och min bror åka hem till mamma sen när hon vaknat och så. Ska bli väldigt mysigt... Bäst man börjar lägga ner lite grejer inför trippen dit.

Sista veckan jag kommer att tillbringa där innan jag flyttar. Det känns konstigt. Allt blir så himlans snart känns det som.
Men det ska självklart bli roligt och spännande med.


Hejs.  

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards