Alla inlägg den 16 november 2010

Av Linn - 16 november 2010 19:01

Jag har rensat ur mammas kyl och frys, 3 stora påsar blev det med gammal mat som bara var att kasta! Snuskigt!

Och nu är lussekatterna klara, och hur goda som helst blev dom med för den delen.

Nu har jag också precis diskat färdigt alla plåtarna som gick åt.

Så med andra ord har jag vart väldigt duktig.


I morgon ska jakten på mammas julklapp fortsätta. Så roligt!

Plus att vi ska ta ner mitt skrivbord och lite tavlor och grejer här hemma i morgon med. Sen måste jag packa ner mitt täcke och lite andra saker här hemma innan jag är färdig här hemma.


Sen ska jag hem till min pappa i morgon med, mys.


Nu ikväll blir det mys med nybakta lussekatter och glögg

Hejs.


Hej

Av Linn - 16 november 2010 14:39

Håret är färdigt, det blev ganska bra faktiskt.

Blont såklart! =)


Nu sitter jag här i soffan och pustar ut över alla samtal med vallobygden och pojkvännen.

Men  nu är flytten löst, det kan ske nästa helg och då kommer allting vara klart. Det kommer till och med vara städat och fint. Skönt!

Nu är det bara att vänta på att Jens ska lyfta på telefonen och svälja lite stolthet och ringa och säga att han inte är sur längre.

Jag brusade upp lite i onödan över att flytten inte skulle bli den helgen, och då blev Jens sur på mig. Har bett om ursäkt och allt är löst så nu kommer han nog att bli glad på mig snart får vi hoppas.


Idag blir det lussekatts bak här hemma. Mummsigt som tusan. Och MYSIGT!! Ikväll ska jag och mamma käka lussekatter och dricka glögg till sex and the city 2 filmen. Jag som egentligen inte ens gillar glögg. Men ska man ha julkänsla är det väl bäst att den blir till 100 procent! =)


Nu ska jag strax iväg och möta min bror vid lägenheten, han ville också se hur det ser ut nu när det är helt nytapetserat och fint! Hoppas han också gillar det. Ingen lär väl gilla det lika mycket som jag antar jag, men jag är glad ändå! =)


Hejs.

Av Linn - 16 november 2010 11:17

Här sitter jag med färg i hela huvudet. Åh herregud så det kliar och har sig!

Riktigt plågsamt. Har dock nästan 40 minuter kvar som det ska vara kvar i håret.

Vi får hoppas att det blir fint och så.

Ska man vara fin får man lida pin som de brukar säga.


Idag ska jag inte göra alls mycket. Mamma och jag ska iväg till lägenheten och kolla hur den ser ut och så sen.

Ikväll ska vi titta på sex and the city 2 och mysa.

Vi måste göra allt det där som vi sagt att vi ska göra innan jag ska flytta.

Så nu har vi och göra.


Mamma och jag ska fixa och trixa med hennes julklapp idag. Vid 4 får vi veta mer. Ni andra får veta mer när ni ser hennes julklapp! Det tycker jag är rättvist! =D


Jaja.. Nu ska jag lyssna på musik och kanske dansa?

Nej, men måste göra något. Man får myror i kroppen när man färgar håret!

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards