Alla inlägg den 18 november 2010

Av Linn - 18 november 2010 18:46

Nu är jag hemma efter en helt underbar eftermiddag med min vän Sofia.

Vi har käkat kinamat och sen gick vi runt i lite affärer och så, inte för att handla men titta lite.

Sen har vi inte gjort så mycket mer men det var mycket trevligt, roligt och gott.

Proppmätt är jag med för den delen.
Så nu blir det bara att ligga hemma i sängen och ångra att man åt allt det där.

Så är det alltid när vi har ätit kinabuffe, man längtar efter det och älskar det när man äter det. Men sen när man har ätit det så undrar man om det var värt det. Man får ju så fruktansvärt ont i magen efteråt.

Men det kanske är värt det, för det är ju fruktansvärt gott, det är en sak som är säker.


Hejs.

Av Linn - 18 november 2010 13:42

Nu har jag precis kommigt hem från Becka.

Åkte till henne en sväng i morse i kylan. Ursch så kallt det är.

Umgicks med henne och hennes kompis Mathilda, hur roligt som helst.

Har inte gjort mycket mer än skrattat skrattat och skrattat denna förmiddag.
Super roligt och mysigt.


Nu ska jag vara hemma en liten stund, sen ska jag iväg och hämta upp Sofia vid bussen för att sedan åka in till Norrköping och käka mat..

Kan inte bli en mycket bättre dag.

Träffa en efterlängtad gammal vän på förmiddagen och sen umgås med min bästaste vän hela eftermiddagen, plus kinamat. Det går inte att få det mycket bättre. =)


Eller jo, pappas bil kunde fungera, nu fick jag låna mammas bil. Surt, men men så kan det gå! =)


Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards