Alla inlägg den 25 november 2010

Av Linn - 25 november 2010 20:25

Sitter på jobbet och om 45 minuter slutar jag för dagen.  Ska bli ganska skönt.
Är fruktansvärt trött och röksugen, så det ska bli skönt!


När jag kommer hem är det bara sova som gäller. Anat att jag måste gå ett varv med hundarna först, dom har nog inte fått vara ute på ett tag.  Sen blir det att krypa upp i sängen och värma mig under täcket och sen sova dunder gott.
I morgon har man ju mycket att stå i. =)


Hejs.

Av Linn - 25 november 2010 13:32

Ursch, vilken kyla det är! Tror jag dör.

Skulle vilja sätta på full värme och burra ner mig under täcket med något varmt att dricka men icke.

Inatt ska tydligen min pappa jobba eftersom det vägrar att sluta snöa så måste han vara ute inatt.

Min stackars bror ligger hemma och är som vanligt sjuk. Mamma har ringt sjukan får hoppas att han får komma in och att han har något fel så han får något för det. Man kan ju inte gå och vara sjuk några dagar varje vecka, det är inte normalt.


Snart slutar mamma på sin kurs, eller ja om en timma. Då ska vi iväg och hämta nycklarna och boxern! Nice nice.


vid 4-9 jobbar jag ikväll. Det ska bli skoj, få lite mer pengar. Plus att det var länge sen jag var där och jobbade.


Nej nu ska jag gå ner och göra varm oboy och lägga mig under filten en stund till. Vill inte dö av köld här inte.

hejs.

Av Linn - 25 november 2010 10:15

Nu så är det bara en dag kvar.

I morgon börjas det, den stora flytten.

SKOJ!!



Just nu sitter jag här och är nyduschad och påklädd. Ska snart gå ner och göra mig lite frukost tror jag.

Får se hur mycket jag kan äta bara, har så fruktansvärt ont i halsen. Men, det är inget att gnälla över. Idag har jag inte sådär jätte mycket att stå i dock.

FÖrhoppsningsvis ska jag och mamma hämta nycklarna och boxern till lägenheten idag, om hon hinner.

Sen ska jag iväg och jobba vid 4, så det blir inte så intensivt idag inte. Men ändå en väldigt skön dag som förhoppningsvis bara ska flyta på.

Det värsta är att jag kommer inte hem förens halv 10 typ ikväll. Det är lite surt. För numera brukar jag sova då xD hahah.

Men jag överlever nog det med!


Jaja, har absolut ingenting intressant att komma med idag.

Nu väntar frukosten på mig med.

Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards