Direktlänk till inlägg 23 november 2010

Hej o hå.

Av Linn - 23 november 2010 20:41

Hej o hå, här ligger jag och fryser, nästan till döds.

Det är hur mycket snö som helst ute. Sjukt mycket för att bara vara i November. :O


Ursch jag har så mycket i huvudet nu, känns nästan som jag ska explodera.

Hur mycket som helst att tänka på och förbereda inför flytten. Och mitt i allt ska man jobba med. Fast det är iofs väldigt bra.

I dag har jag packat färdigt här hemma med, eller ja allt som man kan packa ner iaf.


I morgon ska jag jobba hela förmiddagen sen ska jag träffa Bella och göra tacos och mysa och prata.

På Tosdag ska jag till vallonbygden och hämta alla nycklar och boxern, vill gärna ha tv kanaler iaf.
På Fredag hoppas jag att pappa kan vara ledig så vi kan åka och storhandla hem all mat och så. Och sen blir det flytta hela dagen och kvällen. Och så kommer Sofia hem också. Mys.

På lördag blir det IKEA och inhandla allt annat som behövs möbler och lampor och grejer.

Ja, en hel massa blir det.

Har mycket att göra och planera, men det är samtidigt väldigt roligt. Men det ska faktiskt bli väldigt skönt när allt är klart sen! =)


Idag har jag varit i stan med mamma och fixat hennes julklapp.

Nu har jag inte så många julklappar kvar att inhandla. Skönt.


Sen fyndade jag även jätte fina julgardiner för bara 60 kronor.

Jätte billiga och fina. Så jag är faktiskt stolt.


Sen fick jag en väldigt dålig nyhet idag med som gäller familjen =/ Det känns fruktansvärt jobbigt och jag är väldigt nervös.

 Men jag tänker inte skriva mer om det här innan jag vet att det säkert är okej.

Jag ska hålla alla tummar jag har på Torsdag.
Och du vet att det bara är att ringa om du vill. Jag finns alltid här för dig.
Och för alla andra i min familj.


Nu ska jag sluta skriva och titta på film innan jag ska sova.. Måste sova tidigt för i morgon blir det en tidig morgon till jobbet.


Hejs.



 
 
Ingen bild

Nöffe

23 november 2010 23:18

Det är nervöst och oroligt och inget kan vi göra mer än, som du skriver, hålla tummarna. Kjell ska köra morfar till sjukhuset och så hem igen. BRA.
Så mysigt ni ska ha det. Rekommenderar Rusta som har grymt fina adventsstjärnor. Se till att du har en liten lampa i varje rum redan på fredag. Hur har det gått för Jens med körkortet? Vilket väder att köra upp i. Hoppas att allt går bra
KRAMAR

Linn

24 november 2010 06:11

Ja, vad skönt att han ska köra honom. Man känner sig så fruktansvärt liten och hjälplös när man inte kan göra någonting för honom. Ursch :/
Ja, det kommer att bli super mysigt. Har redan köpt lite stakar och så att sätta upp, det kommer att bli så fint så fint.
Jadu, han ska snart köra upp igen nästa vecka tror jag att det var, man får hoppas att vädret är lite bättre tills dess. Annars kan det nog bli jobbigt för honom.

Kramar.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 9 januari 2014 19:48

Året började med en stor sorg.  Min älskade mormor tog sitt sista andetag och lämnade denna världen och fick äntligen vara med sin älskade.  Hur ont det än gör av saknad och sorg så vet jag att hon är lyckligare nu, utan massa hemska sjukdomar oc...

Av Linn - 14 december 2013 20:18

Oj, nu var de länge sen jag var inne och skrev på denna sida.. Men här är jag ännu en gång och skriver.  Tänkte göra en sammanfattning av detta året, inte för att året är slut ännu men det lär ju inte hända sådär jätte mycket stora saker innan året...

Av Linn - 26 september 2013 21:52

Igår åkte jag in till stan på "dejt" med Jimmy.. Måste säga att det var en riktigt trevlig, rolig och mysig eftermiddag och kväll! Och idag åkte jag raka vägen in till stan för shopping! Blev inte så mycket fyndat. Men lite iaf! Mest till and...

Av Linn - 21 september 2013 23:58


Åh vilken bra helg jag har haft hitils! Åkte i fredags efter jobbet och när jag kom fram och vi kom hem hit så åt vi god mat och hade soff mys.. Dock somnade jag ganska snabbt på soffan. Synd eftersom det var en himla bra serie som vi kolla på! ...

Av Linn - 17 september 2013 20:52

Börjar sakna att ha mina egna möbler, mitt egna hem att gå hem till om dagarna och kvällarna.  Känner att det skulle vara skönt med ett ställe som känns som mitt..  Min förra lägenhet kändes inte alls som min, eftersom jag hade bott där tillsamma...

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards