Alla inlägg den 2 december 2010

Av Linn - 2 december 2010 22:57

phuu, vad trött jag är.

Nu har jag äntligen tittat klart på alla avsnitten av mysteriet på greveholm, så jag tror nästan att jag ska gå och lägga mig nu.

Klarar snart inte hålla ögonen öppna längre.


Försöker att titta ut genom mitt fönster för att se om det har slutat snöa, men det är dock lite svårt att se eftersom en 3 del av mitt fönster är täckt med snö!!

Har då också väldigt stora fönster.
Jaja, vi får hoppas att det har slutat snöa för mammas skull som ska jobba inatt.

Vi får också hoppas att det inte kommer någon snö på nätterna nu under helgen, för då jobbar jag! ^^


Är så himla ledsen över att jag inte kom in på komvux måste jag säga.

Men jag är väldigt lycklig över att jag har så pass mycket jobb som jag ändå har. Jag älskar mitt jobb. Vilket är att ta hand om äldre människor sjuka som friska och det finns inget bättre. Jag riktigt älskar det.

Men jag är inte den personen som ger upp direkt, har jag inte hört något från komvux i februari så ringer jag dom och kollar när nästa ansöknings period är.
För jag ska ha den utbildningen, det bara är så.

Det här är vad jag älskar att göra, och jag tror även att det är meningen att jag ska arbeta med detta. Trivs kanon bra, och dom jag arbetar med trivs oftast med mig med.


Jaja, nu ska jag sluta skriva och ta och antigen gå och lägga mig eller ställa mig och diska. Kan inte riktigt bestämma mig.

Har dock bara ett glas, så det kan lika gärna vänta till disken i morgon.

I morgon kommer troligen Alex hit med, mysigt och roligt! =)


Älskar att visa upp vårt hem. Är så fruktansvärt stolt över hur fint det blev. Och det kommer bara att bli bättre och bättre.

Har lite att sätta upp på väggarna, tavlor och hyllor och lite så. Men annars är det näst intill perfekt.

Lite blommor felas i några rum med, måste köpa blommor.

Får bli när mamma och jag ska till stan nästa vecka.


Jaja, god natt.

Hejs.

Av Linn - 2 december 2010 21:11

Denna dagen har vart helt underbar och har faktiskt fått ganska mycket gjort idag ändå.

Vart och hämtat min sladd till tv:n, städat, vart och hämtat tvättstugenyckeln och jobbat plus att jag har slappat bort en himlans massa timmar idag med.
Underbart skönt. Och ändå har jag fått en hel del gjort.

Lite stolt är jag också.

Jag var ute en sväng och tittade efter tvättstugan men kunde inte fatta vart den är. I morgon är det tvättstugejakt gånger 100. Måste tvätta och det snart!!


För nästa vecka har jag jobb nästan varje dag och plus att jag ska hinna in till stan med och köpa alla mina julklappar så jag blir klar någon gång. Ja nästa vecka blir det full rulle. =) Härligt.

Men ska inte jobba nästa helg utan då ska jag och min pojke baka pepparkakor och få julstämning här hemma. =)


Jaja, nu ska jag fortsätta att slöa. Ska byta om till riktiga slöar byxor och bara glida omkring resten av kvällen.

Ikväll blir det filmkväll har laddat ner en hel del nya filmer som jag måste titta på nu =)

Av Linn - 2 december 2010 13:51

Burr vilken kall dag, seg är den också.

Har inte gjort någonting speciellt på hela dagen.

Men ska ju iofs iväg om 1 och en halv timma typ. Kanske lite tidigare med.

Ska nog förbi vallonbygden och hämta min nyckel till tvättstugan så jag kan tvätta i veckan.

Förhoppningsvis redan i morgon om det finns någon tid.


Men nu ska jag sluta att slappa och börja städa faktiskt.

För i morgon får jag finbesök av Alex på förmiddagen då jag hade tänkt att städa så det var fint här hemma tills Jens kom hem.
Men eftersom han kommer så får jag städa idag istället.

Så det är väl dags att sätta lite fart kanske.


Nu ska duktiga Linn komma ut och städa. Hur ska jag orka? haha.

Nej vars.

Dags att göra lite nytta.

Hejs.

Av Linn - 2 december 2010 10:42

God morgon världen.

Idag är jag fruktansvärt trött. Har vart trött sen flytten, har väl kankse inte riktigt slappnat av en hel dag sen den, kanske kan bero på det?

Jaja, hur som helst.

Idag ska jag bara slappa och ta det lungt, förutom i eftermiddag ska iväg och jobba mellan 16-20,30 inte så många timmar och det är faktiskt ganska skönt måste jag säga.


Det ser nästan nu som att det snöar ute idag. Hoppas jag verkligen inte att det gör. Då bryter jag ihop och dör! Haha.


Nej dags att sätta fart... Måste ha frukost. =)

Hejs.


PS.

Iår önskar jag att någon på komvux hoppar av och att jag får den platsen.


Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards