Alla inlägg den 7 december 2010

Av Linn - 7 december 2010 19:09

Min dag började med att gå upp klockan 8 och göra sig iordning för att sen åka in till Norrköping och hitta julklappar och lite annat.

Så vi började på rusta där det blev lite lakan och julpapper och sånt inhandlat.

Sen vidare mot Norrköping, där kan jag inte riktigt berätta vad jag köpte.

Men Jens är färdig med 3 julklappar.

Sofia är färdig.

Linus är färdig för både födelsedag och julklapp.

Max är färdig.

Josefine och Mathias är färdiga.


Mamma och Göran har vart färdiga ett tag nu.

Nu har jag bara pappa kvar, som inte är klar, men det får han bli någon helg när Jens också är här och kan hjälpa till.


Köpte även lite smink till mig själv. Råkade gå in i en blommster affär där det var halva priset på allt i affären så köpte mig 4 blommor och 3 krukor. Jätte fint här hemma nu. Har till och med blommor överallt nästan.

Sen köpte jag MASSOR med köttfärs kostade bara 29 kronor kg. Och fläskkottletter och lite annan mat som var billig.

Super bra.

Sen käkade jag och mamma sallad i stan med på vårat favoritställe, kommer aldrig ihåg vad det heter, men jävligt gott är det iaf. =D

Har haft en underbart rolig och mysig dag. Men det tar på krafterna, har aldrig haft så mycket att bära in innan och har aldrig haft så ont i mina fötter heller för den delen. Men här klagar man inte. Jag är ju så gott som klar med allt. Kan inte bli mycket bättre.


När jag kom hem har jag spenderat tiden med att slå in julklapparna som jag har köpt. Jens paket var störst och krävde en jäkla massa papper. haha^^.

Sen har jag legat på soffan och tittat på tv ihop om att somna, eftersom jag ska jobba inatt.

Men det verkar inte gå något vidare så nu struntar jag snart i det.

Hoppas man jobbar med någon pratglad människa som kan hålla mig vaken inatt. Haha.


Ja, nej men nu ska jag gå och plocka undan lite i köket ser ut som stryk där inne. Julklappar och papper överallt.

Hejs.

Av Linn - 7 december 2010 09:21

Ja, nu ska jag och mamma snart åka. Äntligen!

Jag har faktiskt längtat väldigt mycket till denna dagen. Jag är så sugen på att handla, plus att bli klar med alla julklappar.

Ska bli så skönt!

Men alla blir dock inte helt klara idag.
Måste handla till pappa också men det gör jag inte idag.


Inatt är det dags för att jobba några timmar igen.

Ska bli roligt.

Älskar verkligen att jobba, är så glad att jag har jobbet jag har så jag slipper sitta hemma hela dagarna, skulle aldrig stå ut.

Plus att det är det här jag vill göra med, kan ju inte bli mycket bättre.


I morgon när jag har vaknat blir det att åka och jobba igen, det kommer nog bli ganska tufft. Jobbar till halv nio med, så det kommer nog bli väldigt jobbigt. Men, det gör man inte speciellt ofta. Och man får tänka på att plånboken mår bara bra av det. Och sen är jag ledig till Söndag med. Så då får jag vila då. =)


Jaja, nu måste jag gå och bädda sängen och greja innan jag ska åka.

Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards