Alla inlägg den 4 december 2010

Av Linn - 4 december 2010 11:49

Igår hade vi en perfekt och dunder mysig kväll. =)

Vi åt tacos och sen tittade vi på tv och bara hade det underbart mysigt.


Dock en hemsk natt, blivigt störd gånger 100. Jens är väldigt förkyld så han har vart och snorat 100 gånger. haha.


Idag har vi ätit frukost och jag har badat och Jens har hållt på med sitt akvarium. Nu sitter jag och tittar på sex and the city medans Jens snart ska röja bland sina grejer i köket.

Precis som det ska vara. =)


Vid 2 tiden kommer Göran hit, han ska hjälpa oss att sätta upp hatthyllan, hyllor och gardingrejer. Sen är nästan lägenheten helst klar. (: Kanon.

Nu börjar det bli riktigt fint här hemma och snart är precis allting klart!


Inatt ska jag iväg och jobba och likaså i morgon. Underbart att tjäna lite mer pengar under december. =)

På Tisdag däremot på Tisdag ska jag och mamma iväg till stan och köpa hem alla våra julklappar som vi har kvar. Underbart trevligt.


Värst vad allt är underbart idag. Kanske kan det bero på att min älskade pojkvän står och håller på och fixa i lägenheten och jag bara behöver sitta i soffan och titta på. Inget fel med det inte.

Fast ska hjälpa till dunder mycket sen i eftermiddag.

Nu ska vi snart laga till tacosen som blev över igår. Mumma.


Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards