Alla inlägg den 12 december 2010

Av Linn - 12 december 2010 23:11

Åh, just nu känner jag mig bara allmänt lycklig.

Jag har så mycket som jag ser framemot. Även om vissa av sakerna är väldigt långt fram så har jag ändå mycket att se fram emot.

Redan nästa Fredag så börjar det, det största äventyret i mitt liv någonsin. Då flyttar Jens hit, vi ska bli sambo.

Ja, det ska bli så roligt och framför allt spännande.

Äntligen ska vi få dela våra liv på ritkigt. Uppleva allt det där som man gör när man är ett par, Jular och påsk och allt vad det nu är.

Planera och greja. Ja det ska bli så underbart.

Och om några veckor flyttar Sofia hem. Äntligen får jag hem min tjej igen. =)

Kan man vara annat än lycklig när ens liv bara är för bra?

Visst finns det saker man vill ändra och greja och det ska jag faktiskt göra också.

Från och med nyår ska jag sluta röka och jag ska bli duktig. Det är bara så det är!

Jag tänker varken dö av fettma eller rökning. Verkligen inte!

Jag har insett att man faktiskt kan dö av de båda sakerna, att det verkligen är skadligt. Och jag ska göra mina anhöriga stolta och sluta röka!


Det spelar inte så stor roll att saker och ting inte riktigt blir som man har tänkt sig med livet. Inget blir som man har tänkt sig egentligen.

Jag kom inte in på min utbildning, jag vill inte längre jobba med barn, jag har inget fast jobb, jag har inte varenda pryl i lägenheten ny, jag ser inte ut som jag vill/borde, jag är inte smartast och säger inte bäst saker i världen.

Men annars så vore det faktiskt inte jag, med alla mina brister.

och allting ordnar sig alltid tillslut.

Och alla människor har brister.
Det är bara att acceptera dom och leva och försöka ändra på dom så gott det går.


Nu ska jag gå ut en snabbis i kylan, sen ska jag krypa ner i min varma säng och sova. Annars kommer jag aldrig att komma upp i morgon bitti.
Och i morgon måste jag gå upp redan klockan 6, börjar jobba halv 8 så..

Pinsamt ska det bli. :/ Men som sagt, allt ordnar sig alltid tillslut. Får försöka göra ett bättre intryck imorgon! =)  

Av Linn - 12 december 2010 16:52

Igår var det den stora julgodis dagen här hemma. Det bakades från klockan 12-18 =D Ja, nu är hela kylen fylld på julgodis. Så är någon sugen är det bara att komma och äta. Behöver lite plats för annat som t.ex mat?

Haha.

Nej vars, men det var mysigt och väldigt gott.

Pluset i kanten var att det gjordes tillsammans med pappa, max, jens och Sofia. Och såklart hundarna. Kan ju inte bli mycket bättre.


Idag har jag och Jens inte gjort någonting på hela dagen istort sett. Bara strosat runt i våra myskläder och tittat på mtv hela dagen.

Nu ligger han på soffan och sover, och jag sitter här vid datorn.

Han ska dock snart åka hem, vilket är synd. Men jag tror han tycker att det ska bli ganska skönt, att få komma hem och sova vidare. Har en känsla av det.


Imorgon börjar en ny vecka igen, gud vad snabbt tiden går! Nu är det snart jul, och nästa helg flyttar Jens hit för alltid och om bara några veckor så flyttar Sofia hem igen. Ja, mycket bättre än så kan det inte bli faktsikt. =)


Denna vecka kommer bli skön. Jobbar endast på Måndag och Torsdag.
Tisdag ska jag umgås med min morfar, och sen på Fredag ska jag hämta hem Jens. Annars har jag absolut ingenting inplanerat. Gud så skönt.

Eller där ljög jag, på Lördag blir det pepparkakshus bak och handla hem min pappas julklapp. =)

Ja. Mycket har man att stå i så här inför juletider.

Men snart är allting färdigt. Då är det bara att njuta av julen.

Men jag har iaf inte mycket jobb inplanerat nästa vecka. Och det ska faktiskt bli ganska skönt. Fast här ska man inte ta ut för mycket i förtid, kanske blir att jobba nästan hela veckan tillslut. Men inte på Tisdag iaf, den dagen är jag fri från jobb. =)  


Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards