Alla inlägg den 21 december 2010

Av Linn - 21 december 2010 20:09

Dagen började med att titta på max skolavslutning. Ja, den var ritkigt bra. Men kan dock inte påstå att max klass var sådär toppen bra. =P

Sen gick vi och fikade ochhandlade med mamma.


Vid 2-tiden åkte jag och pappa och lämande Jens på körskolan. Och undertiden han var och körde så passade vi på och ahndal hem mat till julbordet på Fredag. Sen när det var klart var det bara att åka hem och lämna pappa och jens och sen vidare till jobbet.


Haft en underbart rolig och trevlig dag på jobbet idag. Skönt att vara på den "rätta" avdelningen. Ja, och nu sitter jaghär och tar det lungt i några minuter.Ska snart iväg ochgöra lite nytta här på jobbet innan jag ska hem och mysa med min pojkvän. =)


Ja, i morgon har vi inte mycket planer för dagen. Sova och jobba typ. Sköntt att inte ha en massa att göra alltid också.


Jaja, dags att kila iväg.

Hejs.

Av Linn - 21 december 2010 07:15

Här sitter jag på morgonkvisten och skriver blogg.

Jag är fullt påklädd och allt. Är nästan lite stolt över mig själv.

Anledningen till att vi är uppe så tidigt idag är att min bror max ska ha skolavslutning idag. Och det får man bara inte missa.

Ingen jul utan lite julavslutning.
så nu ska vi snart iväg och möta mamma vid bilen för att åka ner till kyrkan och lyssna när dom sjunger och har sig.

Mysigt faktiskt.


Ikväll är det dags att jobba ännu en gång. Ska bli roligt, idag är jag på min avdelning där jag var i sommras. Ska bli underbart skoj.

Saknar mina pensionärer.


Föresten nu är det inte ens lång tid kvar till julafton. Jag har knappt tänkt på det. Men vad roligt/skönt då.

Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards