Alla inlägg den 8 december 2010

Av Linn - 8 december 2010 21:30

Idag vet alla människor som läser min blogg att jag var helt slut.

Men jag åkte ju till jobbet precis som jag skulle och allting gick jätte bra i typ 1 och en halv timma.

Sen kräktes jag. På JOBBET!!

Ursch, jag började stor gråta, det gör jag alltid när jag kräks, för det finns inget äckligare än att kräkas. Men grät nog mer över att jag skämdes så fruktansvärt mycket.

Jaja, så det hela slutade med att jag fick åka hem. Var livrädd hela vägen hem att jag skulle behöva kräkas i mammas bil. Men allting gick bra.

Har inte kommigt upp något mer heller sen dess.


Men magsjuka var/är det definitivt inte, eftersom när jag kom hem och la mig på soffan blev jag vrålhungrig och gjorde mig iordning 4 rostade mackor och låg och gluffsa i mig. Sen har jag käkat tomtar och druckigt cola med hela kvällen. Så nej det var det inte.

Det kan kanske ha berott på att jag var så himla trött som jag var.

Eller så har det någon annan förklaring.

Hur som helst, det spelar ingen större roll. Så länge jag inte är magsjuk och kräks hela tiden är jag nöjd.


Men det jobbiga är att det hände på jobbet. Det stället där det absolut inte får komma lixom.

Jaja, finns inget man kan göra åt saken. Blir att gå dit på Måndag förmiddag och skämmas ögonen ur mig och få det överstökat lixom.


Nej, nu kan jag snart inte hålla mina ögon öppna längre.

Funderar på att koppla in tv:n i sovrummet och titta på film tills jag somnar.

Det låter skönt och mysigt tycker jag.

Hejs.

Av Linn - 8 december 2010 13:36

Idag känner jag mig verkligen som ett litet barn,  jag är övertrött, gnällig och ledsen. Precis så som jag alltid blir när jag är så här trött. ^^

Men, så kan det vara och det finns inte mycket att göra åt det.

Tur nog så är jag inte alltid sån här. Så det kan jag ju glädja folket med. xD


Ja, nu sitter jag i soffan med lite cola och njuter av mina minuter som jag har kvar hemma innan jobbet. När jag kommer hem sen ska jag sova direkt.

För i morgon ska jag vara pigg.
Då ska jag umgås med Becca och hennes lilla Casper.

Så mysigt! =)


Nej, dags för mig att packa ihop mina grejer och dricka upp min cola nu innan jag ska gå iaf.

Hejs

Av Linn - 8 december 2010 12:24

Inatt gick det ganska bra att jobba trotts att jag inte hade hunnit sova något på dagen.

Nu är jag ganska nyvaken och sitter i soffan och tänker på alla saker som jag måste göra innom en och en halv timma då jag ska till jobbet igen.

Ja, jobbigt som tusan är det.

Detta ska jag inte göra fler gånger.

Natt och sen natten som man går av ta en dag då. Nej, inte att rekomendera man är ju som sagt ganska så trött.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards