Alla inlägg den 3 december 2010

Av Linn - 3 december 2010 14:01

Idag är det Fredag och tvätt dag.

Tvättar precis allt i vårt hem. ALLA lakan och sånt som är nyköpt eftersom jag verkligen inte tål att ligga i dom.

Så snart är allt rent och fint och färdigt.
Underbart skönt att börja bli klar.

Har hållt på och tvättat sen 11 i morse.

Har sprungigt upp och ner till tvättstugan hela dagen. ^^


Alex har precis åkt hem. Skönt att få lite sällskap idag. Var riktigt trevligt och roligt. Så han har fått hjälpa mig att tvätta idag. Super bra faktiskt.

Sen har vi fikat och pratat.

Träffat Becca också, är så glad för hennes skull.


Ikväll vid 6 ska jag iväg och hämta min Jens, då ska vi iväg och storhandla.. Det är allt, sen ska vi bara vara hemma. Göra tacos och bara mysa. Låter som en riktigt skön kväll.

Resten av helgen jobbar jag natt, så bäst att passa på att njuta av den lilla helg man får =)


Ja, nej, nu ska jag slänga mig i soffan innan jag ska ner och hämta tvätten om sådär 30 minuter.


Hejs.

Av Linn - 3 december 2010 09:07

För 3 år sedan skrev jag i min blogg om att hitta den "rätta", och jag trodde då att det bara var ett påhitt att den rätta inte fanns. Och att allt som hade med kärlek att göra egentligen hadlade om lust.


Jag har ångrat mig om den åsikten nu. Sjävklart finns den rätta och jag tror också att den finns för alla. Även om man slutar livet som ensam så har man iaf haft någon som man älskat och som älskar än tillbaka. Och den personen har man delat många minnen med, och just den personen kanske var den rätta.


Jag har min pojkvän Jens nu, och det är ju svårt att säga vid 19 års ålder om han är den rätta. Men det känns rätt och jag tror att vi kommer att vara tillsammans väldigt länge, så kanske är han min rätta. Om inte annat så är han ju min rätta just nu och förhoppningsvis väldigt många år framöver. Men man kan aldrig veta till 100 procent.


Kärlek är fint och roligt. Man ska aldrig sluta tro på kärleken, för den hoppar in i livet hos alla förr eller senare. Alla blir vi någon gång kära och sårade. Det är så livet är. Men man ska inte ge upp för det.

Kärlek är underbart!


På tal om det så kommer min kärlek hem idag. Mysigt! =)


Hejs.

Av Linn - 3 december 2010 08:57

God morgon.

Jag har kommigt på en sak, och det är att sen jag flyttade hit till vår lägenhet så kan jag inte sova länge längre. Undrar varför?

Vaknar alltid mellan 8 och 9. Nästan iaf.

Hoppas att jag kan sova bättre i helgen nu när jag jobbar natt och grejer. Annars kommer jag nog att bryta ihop. Men det borde jag kunna tycker jag.


Snön bara vräker ner utanför, precis som vanligt. URsch, äckel snö försvin!!!

Trött som en gris är jag, men är tacksam över att Molle är hemma hos pappa så jag slipper gå ut med honom i detta väder och när jag är så trött.

Ska hämta hem honom igen på Torsdag för då har jag slutat jobba för de här två veckorna.

Vill vara hemma med honom nu i början. Det är ju som att ha en valp igen. Lära dom att slappna av, inte kissa inne och klara sig att vara ensamma.

Men, det kommer nog att gå bra.


Nej nu ska jag gå och käka lite ägg till frukost. Mumms.

hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards