Alla inlägg den 13 december 2010

Av Linn - 13 december 2010 21:46

Ja, denna dag har jag vart som en deg.

Fruktansvärt seg och vägrar att jäsa (vakna i mitt läge då)

Ja, ursch för denna dagen.


Men den blev ganska mysig ändå.
Gick hem till mamma och käkade lite middag förut och sen följde morfar med hem till mig och tittade på min lägenhet. Jag tror han tyckte att den var fin faktiskt.

Ja, jag är stolt som en tupp över den iaf.


Sen nu ikväll har jag suttit framför tv:n och segat, och nu blir det snart sängen. Är sjukt trött!

Skönt att jag inte måste gå upp super tidigt i morgon.
Men måste gå upp vid 9 tiden iaf, ska följa med morfar till sjukhuset i morgon. Som stöd och guide (jag som inte hittar för fem öre) haha.

Nej, men det här ska nog gå bra. ^^


Jag råkade ju skriva in mig på ett sånt här internet jobb, det var väl lite på skoj mest. Sen idag ringde det en kille som frågade om jag var serigös med det och ja sa ja det är jag väl men man vet ju inte hur serigösa ni är lixom. Men det var tydligen jätte serigöst.

Så i morgon ska jag börja en snabb utbildning sen börja jobba med det där tror jag. OM jag nu tycker att det verkar lika intressant efter utbildningen i morgon.

I så fall så varför inte? Tjäna pengar genom att vara hemma vid datorn, och sitta vid internet och fixa lite.
Ja, som ni märker har jag inte riktigt koll på vad det är jag ska göra ens i fall jag nu tar det. Men har mejlat och sen hoppas jag på att få veta mer i morgon.

Ja, vi får väl se.

Det kan ju vara en bra grej om man vill ha pengar på sidan av sitt andra jobb. Och man kan ju tydligen tjäna en del, så why not try it?


Jaja, nej nu väntar min sköna säng.

Hejs.

Av Linn - 13 december 2010 15:10

Åhh nu är jag äntligen hemma, efter att ha gjort mina timmar på jobbet.

Det är mycket sjukdomar som går nu så var rädd att jag skulle få stanna kvar till 9 ikväll, det hade jag verkligen inte orkat och inte så roligt när morfar kommer heller för den delen.


Jaja, men nu är mina timmar gjorda iaf, och jag sitter i soffan och slöar, det får man göra efter en intensiv dag.

Jens dissa mig på Fredag ska tydligen hämta honom på Söndag istället.

Han skulle på något kalas för sina 2 kompisar på Lördag kväll så.


Jag har inte så mycket att komma med här på bloggen idag mer än att jag är död. Ska hem till mamma och käka sen lite senare. Trevligt. =)

Av Linn - 13 december 2010 06:37

Ursch vilken tidig morgon det är. Trodde knappt att jag skulle komma upp i morse.. Jag är ingen morgon människa men jag önskar att jag var en och att man bara kunde ändra på det jätte lätt. För det är ju ganska jobbigt att komma till jobbet varje morgon som en sobi typ. haha.

Idag har jag lite att stå i när jag kommer hem.

Måste plocka iordning lite och ta hand om frukostdisken så det är fint här hemma när morfar kommer.

Sen kanske jag råkar somna en 20 minuter på soffan innan jag gör något mer, vem vet? hehe.

Nej vars det får jag inte göra!


Jag är nervös över att gå till jobbet, jag skäms.

Men, det här kommer nog att gå bra.

Hopppas det är hon som jobbar så jag kan be om ursäkt ännu en gång och sen gå vidare och vara den duktiga tjej jag är. ^^


Jaja, nog med detta, nu måste jag faktiskt klä på mig lite måste ju gå ut till bilen om bara 20 minuter. Burr, i kylan!

Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards