Alla inlägg den 6 december 2010

Av Linn - 6 december 2010 15:09

Idag när jag vaknade efter mina 4 timmars sömn var jag riktigt arg över mitt internett. Betalar jag för något så vill jag gärna att det ska fungera.

Så det första jag gjorde var att börja ringa runt.

Nu har jag ringt 5 samtal och suttit vid telefonen i ca 2 timmar och fått hjälp med detta.

Det sista samtalet som jag hade för ca 2 timmar sen verkade verkligen hjälpa. Dom hörde nog på min röst hur desperat jag var.

Så nu fungerar mitt internett igen. Och tack gode gud för det. =)


Idag är jag segare än segast och ligger enbart på soffan och slappar och har det skönt.

Det är nog det ända jag ska göra idag med i stort sett. Måste göra iordning någon mat idag med, ingen ork eller lust.

Är inte ens lite sugen på mat.

Men kanske får bli lite nudlar eller något. Bara man får i sig något är väl bra.


Jaja, nu ska jag slänga mig framför tv:n en stund till.

Snart kommer mamma hit och ska kolla på mina gardinstänger.

Vi måste nämnligen veta allt vi ska inhandla i morgon.

Jag ser verkligen fram emot i morgon.


Jag saknar min vän Sofia.

Tänk om jag aldrig hade träffat henne, undra hur tomt och meningslöst mitt liv hade varit då. Hon är den bästa vännen man kan tänka sig och hon skiner upp min vardag. Jag älskar dig Sofia.


Hejs

Av Linn - 6 december 2010 01:00

Mitt internernet hemma har slutat funka igen. Jätte tråkigt. :/


Nu sitter jag här på jobbet och tittar runt ooch uppdaterar mig. hihi.


Idag har jag bara tagit detlungt i stort sett. Myst med min pojke tills han åkte hem. Vart på netto och handlat har jag också gjort.

Och nu är jag här, min sista natt för denna omgång. Men kommer tillbaka redan på Tisdag igen.


Idag har det planerats mycket.  Mamma och jag har planerat inför Tisdag då vi ska ha våran julklappsdag och inhandlingsdag. Ska bli supr mysigt.

Sen har jag och Jens planerat in med pappa, max och Sofia att julgodisdagen får bli på Lördag. Det är ju snart jul så det är dags att sätta fart snart.


Jaja, det var allt jag hade på hjäratat för denna gången.

Hoppas verkligen att mitt internett hoppar igång, annars blir jag ledsen.

Hejs

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards