Alla inlägg den 16 december 2010

Av Linn - 16 december 2010 13:23

Åh äntligen hemma efter en arbetsdag till.

Känns så underbart skönt att jag får vara så mycket på tegelbacken, precis där jag vill jobba som mest med =D Älskart!


I morgon blir det en tuff dag med jobb, börjar kvart i 7 till 13. Sen hem någon timma för sen börjar jag igen klockan 15-21.15

Det blir väl inte en så där jätte rolig dag, men det ger en hel del pengar som jag inte gärna kan tacka nej till efter en titt på de två räkningarna som jag har fått hitils. Men som tur är kommer Jens hit och hjälper till att betala från och med Söndag. =)


Nu ska jag snart iväg och handla mat och lite sånt. Min kyl känns lite tom och behöver fyllas på. Så det ska jag iväg och göra sen när min bror kommer hit med. Ikväll ska det bakas pizza, och sen ska vi titta på film och mysa. Det får dock inte bli så sent eftersom jag börjar gör tidigt i morgon.


Jaja, en timma kvar så nu ska jag njuta av maria wern avsnittet tror jag.

Hejs.

Av Linn - 16 december 2010 06:35

Jag gick och la mig redan vid 8 igår. Så har sovigt sjukt många timmar inatt, så nu är jag nöjd och 100 ggr piggare än igår. SKönt det.

Ska snart iväg och jobba till klockan 1. Skönt med ett kort pass idag faktiskt.

Idag kommer min bror hit han ska sova här tills på Lördag den lilla sötingen.

Idag ska vi göra hemmagjord pizza. Får väl se hur det går.

Var meningen att vi skulle göra makaronipudding, den man får i skolan. Men jaha. Hitta det receptet lixom. Allt är ju typ gratäng och det är inte alls det vi vill ha. Så det får bli pizza istället.


Antar att man snart måste gå ut till bilen, den är väl både insnöad och inisad. Ursch, jag gillar verkligen inte vintern och allt detta kruxet med att skrapa rutorna. Det tar en evighet och är kallt. Nej fy tusan.


Nej men nu ska jag börja samla ihop mina grejer och göra mig redo för några timmar på tegelbacken. =)

Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards