Alla inlägg den 9 december 2010

Av Linn - 9 december 2010 23:03

Nu har jag precis tittat klart på filmen "a walk to remeber" en riktigt toppen film.

Den är sjukt bra, och sorglig. Det är en riktig tjej film. Mycket kärlek och ledsamheter.

Så nu sitter jag här och gråter och försöker återhämta mig från filmen.

Tror jag ska lägga mig i sängen och försöka sova istället för att sitta här och glo faktiskt.


I morgon kommer Jens hem hit igen, ska bli skönt. Saknar honom när han inte är här. Ibland undrar jag hur man vet vad kärlek egentligen är, är det när man saknar någon? I så fall är jag kär i nästan alla människor jag känner.
Eller är det när man känner att en vardag inte skulle fungera utan den personen? I så fall är jag kär i Sofia och min familj och släkt också.

Fast familj och släkt kanske inte räknas in, men Sofia.

Ja, jag vet inte hur man kan beskriva vad kärlek är.

Jag vet bara att jag är älskar honom och vill inte vara utan honom.


Nej nu är det dags för sista ciggen idag, sen sova. Ska faktiskt bli skönt. Känner mig inte speciellt trött, men det ska bli skönt att lägga sig.

I morgon ska jag försöka gå upp lite skapligt, eller iaf vid 10 tiden. Måste vara färdig för tvätten vid 11. =)


Hejs.

Av Linn - 9 december 2010 20:24

Nu är jag hem kommen från min pappa, vi käkade mat och tittade på film och hade det mysigt. =)

Plus att jag har hunnigt göra en hel del här hemma med sen jag kom hem. Har damsugit hela lägenheten, och plockat udan disk och felanmält lite saker här i hemmet som dom bara måste fixa och sådana saker, betalat räklningar och lite sånt. Duktiga jag.

Felanmälde äntligen våra element, de är så varma så när man tar på dom kan man nästan bränna sig. Och dom är helt omöjliga att sänka värmen på. Så nu får någon komma hit och fixa dom. Det är som en riktigt varm sommardag här hemma. klänning är vad som gäller, strumpor är näst intil omöjligt att ha på sig. Haha.


Så nu har jag bara lite saker kvar att göra i morgon, tvätta och åka och handla, synd att man inte kan göra det med nu ikväll så man enbart kunde ta det lungt i morgon. Men men, det kan man inte.
Har så mycket energi i kroppen, fattar inte vart den kommer ifrån!?

Hoppas att energin sitter kvar i morgon när jag ska springa upp och ner till tvättstugan några gånger. ^^


Jaja, nu ska jag sluta skriva och ta och se om jag hittar något med att göra. Skulle inte ha sovigt så länge idag, nu vill jag bara göra saker. Plus att jag aldrig kommer kunna sova i morgon.


Sen får det bli en bra film och choklad iaf.  Mys.


Av Linn - 9 december 2010 15:09

Jag ringde min pappa förut och bad honom bjuda på mat idag. Orkar inte laga något plus att jag är pappa sugen. =)

Så det gjorde han så gärna så, så nu sitter jag och väntar på att han ska komma hit och hämta mig på vägen hem från jobbet.


Mamma var här förut och hjälpte mig med gardinerna och fikade och så. Jätte mysigt.

Fick då även veta att min favorit morfar kommer hit på Måndag.

Super trevligt ju. Då ska han få se mitt fina hem också.

Får se om jag ska ha en morfar dag då på Tisdag. Måste ringa och prata med honom. =)


Fick även veta av min kära vän Sofia att hon har planer på att stanna hemma längre än till Söndag. Underbara nyheter måste jag säga.

I så fall ska jag kanske köra hem henne till örebro på Torsdag då när jag ändå ska dit för att hämta hem min pojkvän på heltid. haha.


Hejs.

Av Linn - 9 december 2010 11:43

Mår redan mycket bättre efter 13 timmars sömn. Ja, det kanske var det som jag behövde.

Jaja, hur som helst. Det får nog bli en heldag hemma idag iaf, stanna hemma och verkligen bli frisk. Inte bra att ge sig ut för tidigt har jag hört.

Tänkte fixa lite god mat idag, fast har dock inte en aning om vad för mat.

Sen tänkte jag plocka lite här hemma.

Försöka få upp gardinerna i sovrummet, och sen plocka undan lite här hemma så det blir fint. Kanske ta ett varv med damsugaren och så kunde vara bra.

Ja, vi får se vad jag ska göra för nytta idag.

Till att börja med så ska jag bara ta det lungt och vakna till.


Har ont i min arm idag med, men det går säkert över snart! Tur att man har medicin hemma mot den!


jaja, nu ska jag borsta tänderna och greja.

Hejs

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards