Alla inlägg den 14 december 2010

Av Linn - 14 december 2010 20:56

Det där med internett jobb är inget för mig det hörde jag det.

Sälja grejer, då är det väl inte via internet?

Jaja, det var inget för mig iaf.
Det var ju synd, jag som faktiskt hade börjat hoppas lite på det där.

Jaja.


Nu ska jag titta på tv en stund innan jag ska lägga mig och sova.

I morgon ska jag hem till Becca och mysa. =D

Super trevligt.

Av Linn - 14 december 2010 15:17

Nu är jag hemmkommen efter en dag på sjukhuset med min morfar. Jag antar att allt gick bra och så med honom.

Jag fick inte vara med så mycket eftersom det handlar om inte så bra ämnen för barn och ungdomar, (trodde dock att jag skulle räknas som vuxen nu. )


Jaja, så jag gick omkring på sjukhuset och virrade omkring bland alla avdelningar och våningar.

Nu är vi iaf hemma.

Blir att vila en stund nu innan jag ska hem till mamma och käka mat.
Det blir köttfärslimpa. Mumma vad gott.

Sen ska jag lyssna på den där föreläsningen/utbilningen om jobbet jag pratade om igår. Får se vad det är för något. Men tycker att det vore toppen!


Fick precis veta att jag ska jobba på Fredag kväll. Min bror kommer bli grymt besviken. För han skulle sova här då. Men det kanske går ändå. Får prata med honom ikväll och se hur det blir.


Jaja, nej nu ska jag slå mig ner vid tv:n och se om det är något bra på den.

Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards