Alla inlägg under mars 2011

Av Linn - 25 mars 2011 05:46

Vilken fruktansvärt dålig sömn jag har fått denna natt, det är inte klokt.

Det leder ju då till att jag är tröttare än vanligt vid denna tiden på morgonen.

Ursch!

Inte roligt alls.

Ska snart iväg och jobba till 13 idag.
Skönt att det inte är till 16 måste jag säga! Hade verkligen inte orkat med det.


I morgon blir det också en tidig morgon men då är det inte lika jobbigt för då ska jag till tegelbacken och jobba. Inte alls lika jobbigt.

Det värsta med i morgon är väl att jag går delat vilket innebär att man jobbar istort sätt hela dagen.


Idag kommer vi att få utemöbler. Pappa ska köpa dom till oss i morgon.

Det blir super nice!

Skönt som tusan.
Då kan man fakiskt sitta ner även på balkongen, AS bra!


Nej, nu ska jag sluta skriva och göra något vettigt. Som t.ex att klä på mig och sminka mig lite inför jobbet.

Hejs.

Av Linn - 24 mars 2011 16:54

Nu är jag hemma från delegeringen.

Det måste ju vara det tråkigaste som en person kan gå på.

Iaf när man redan har gått på det en gång.

Ja, men jag överlevde och är hemma igen!

Har lagat mat och ätit lite också.

Nu ska jag titta på tv en stund. Det är jag värd efter denna vecka och de dagarna som väntar.


Hoppas alla har en bra dag.

Hejs.

Av Linn - 24 mars 2011 11:06

Igår åkte jag hem till Sofia efter intron.

Det var trevligt.

Vi tittade på skilda världar, som Sofia har köpt sig.

Herre gud!

Att man kunde tycka att det var så fruktansvärt bra?

Visst var det bra och roligt att titta på, fruktansvärt roligt.

Men, så bra som man tyckte att det en gång var. Vet i tusan!

Haha.

Men det är en serie som var bra och fortfarande är ganska bra.

Man måste ju titta på det igen iaf. hihi.


Idag ska jag iväg på delegering.. Inte sugen alls.

Men det blir bra när det är över.

Då har jag gjort allt sen vilket är skönt!

Efter det ska jag bara hem och slappa och ta det lungt, det ska bli väldigt skönt!

Det behöver faktiskt jag..


Nej, nu ska jag sluta skriva och ta och göra mig iordning ska ju trotts allt åka om ca en timma.

Hejs.

Av Linn - 23 mars 2011 05:41

Att vara uppe så här tidigt är inte mänskligt.

Det är bara jobbigt förstår inte hur jag ska få in nåot i huvudet idag med tecken och grejer. Är bara helt slut.


Igår lärde jag mig lite mer tecken faktiskt.

Det är ganska roligt att komunicera via tecken när man kan några. Men det är väldigt svårt måste jag säga. Herre min gud!


Igår fick jag en hel hög med papper och grejer som jag ska läsa och gå igenom med mig själv. Och en massa tecken som kan vara bra att kunna.


I morgon, då jag skulle ha min ända lediga dag på hela veckan! Det blev inte så mycket med det inte.

I morgon ska jag på delegerings kurs i 3 timmar! =O

Ursch!

Ja, men det är visserliggen bra. Men är ändå lite besviken på att det var i morgon måste jag säga.


Nej, nu måste jag kanske sätta lite fart så jag hinner komma till jobbet i tid och klar och allt.

Hoppas verkligen tiden går fort denna dag. Eller iaf fram tills jag ska hem till Sofia och ha mys kväll.

För idag är jag döds trött!


Hejs. 

Seg

Av Linn - 22 mars 2011 10:27

Ursch vad jag är seg idag.

Igår var jag som sagt på morgård och det gick hyffsat bra.

Idag är det dags för intro dag 2, jobbar 16-22

Och i morgon kör vi intro dag 3 7-16.

Puh, det kommer bli jobbigt efter att ha gått till 10 dagen innan.

Men men.


I morgon eftermiddag ska jag hem till Sofia och ha maraton med skilda världar! Super mysigt och skoj!



Jag längtar faktiskt lite tills på Torsdag som är min ända lediga dag på hela veckan. Så det ska bli skönt att vara ledig då faktiskt ! =D

Hejs

Av Linn - 21 mars 2011 21:10

Idag har jag varit på mitt första pass av intro på mogård.

Jovars det gick väl ganska okej ändå för att aldrig någonsin använt teckenspråk.

Men jag har ändå lärt mig några ord idag så jag är ganska nöjd ändå.


I morgon och på Onsdag är det dags igen. Vi får hoppas jag lär mig mer tecken under dom dagarna! =)


God natt.

Av Linn - 21 mars 2011 11:38

Denna helgen blev väldigt bra faktiskt.

Vi åkte ju som sagt till jens mamma i småland.

På Fredagen gjorde vi ingenting i stort sett mer än att sitta bilen och åka dit då.

Men på Lördag morgonen klockan halv 5 exakt gick vi upp och gjorde oss iordning för att åka till ullared.

så vi var där fem minuter innan dom öppna och då började vi självklart handla direkt när vi kom in.

Blev en hel del roliga saker inhandlade.

Inte så mycket kläder dock, men en hel del andra saker. Som nyckelskåp och grejer.

På Söndagen så var vi på en roadtrip i gnosjö och titta, sen hem till arnes föräldrar och fika. Sen hem till jens kompis Viktor och fikade.
sen började hemresan. Var hemma strax efter halv 6.


Det var skönt att lägga sig i sängen hemma inatt och sova. Inte vara rädd för någon katt som skulle attakera än. Och ingen söt liten Sofia som snarkar heller.

Nej, det var skönt faktiskt.

Borta bra men hemma är BÄST!


Idag ska jag iväg och gå intro på mogård med, spännande!


Nu, ska jag snart ta och göra iordning lite frukost sen ska jag titta på big brother. =)

Hejs.

Av Linn - 18 mars 2011 10:44

Svar till Lena: Ja, vi ska till Jens mamma. Recepten hittar du till höger på sidan. Så finns det en rubrik som heter Kategori, och under den står det recept som du får klicka på och där kan man hitta lite recept som jag lagt upp tidigare. =)


Jaha, iag är det fredag. Vaknade och gick ut och skulle ta min morgon cigg. Jag blev inte speciellt glad när jag såg att hela finspång var helt vitt direkt. Och att det fortfarnde snöar lite. Inte kul alls.

:/


Nu ska vi iväg och hämta upp Sofia vid 1, och sen ska vi börja våran resa mot småland. =)

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards