Alla inlägg under mars 2011

Av Linn - 14 mars 2011 14:15

Idag är det Måndag, och det innebär min dag då jag väger mig.

Denna veckan har jag gått ne 1,5 kg.

Vilket innebär att jag har gått ner 5,2 kg allt som allt nu.

As bra om jag får säga det själv.

Jag är super nöjd.

Men hade det vart mer hade det verkligen inte gjort något såklart.
Man är ju långt ifrån klar.

Men men, jag kämpar vidare.
Det roligaste är nästan att mäta sig, det är ju där man ser mest resultat.
Man blir nästan chokad över hur mycket i cm man har gått ner!

Det är roligt!


Nu ska jag och jens snart sätta oss i bilen och åka in till stan och titta på en ny tv. Vi är super sugna att köpa en ny till sovrummet.

Så det ska vi göra.

Det blir trevligt med en liten utflyckt. =)


Hejs

Av Linn - 14 mars 2011 03:09

Här sitter jag på jobbet, snart är denna natten avklarad. Då ska jag få gå hem och sova och det ska bli underbart skönt!

Få krypa ner i sängen brevid personen som jag älskar. Det kan inte bli mycket bättre. =)


I morgon vet jag precis vad jag ska göra. Och det är absolut INGENTING! Ska ligga död hela dagen, det är min plan än så länge.


Hejs.

Av Linn - 13 mars 2011 14:29

Nu är vi äntligen på fötterna helt och hållet igen.

Så inatt ska jag till och med iväg och jobba. det ska bli skönt faktiskt.

Känna att man gör lite nytta och så.


Kollade på melodifestivalen igår, blev besviken på vinnaren som varje år. Självklart ska någon skit låt vinna.


Nu ska jag nog tjata på Jens. Det är roligt.

Hejs

Av Linn - 12 mars 2011 14:35

Idag har vi en tråkig dag här hemma.

Jag har faktiskt varit duktig och plockat undan allt skräp och lagt tillbaka saker på sin plats. Disken har jag också tagit och skurat av köket. Så det är faktiskt fint och ser ut som ett hem nu. woow.

Nu hjälps jag och Jens åt med tvätten. MÄNGDER med tvätt.

Men det är skönt sen när det är klart. Vad kläder vi kommer att ha. Vi har inte tvättat på över en månad. haha.


Nu är jag fruktansvärt uttråkad och är glad över att jag ska jobba i morgon natt.

Plus att jag har mycket att göra nästa vecka, med jobb, prov, intervju och sen till småland på helgen och ullared med. Skoj.


Jaja, det var allt för mig.

Av Linn - 11 mars 2011 10:53

Idag är det Fredag. Känns som det var evigheter sen vi blev sjuka! Fast det är det ju inte.
Men nu mår vi iaf bättre.

Igår mådde jag toppen bra hela dagen och sen på kvällen fick jag feber igen.

så jag ska inte jobba inatt eller i morgon natt. Känner att det är bättre att ta det säkra före det osäkra och vara hemma några dagar till innan jag ger mig ut och jobbar.

Men på Söndag ska jag jobba och vara duktig.


Nu sitter jag i soffan och är hungrig men orkar inte göra iordning något att äta. Så det får minsan vänta.

Har glass i frysen. Ska nog ta den sen!

Man får fuska lite när man är sjuk tycker jag minsan.

Men jag har ändå gått ner mycket i vikt under de här dagarna som jag varit sjuk.

Lena: Du får veta här på Måndag hur mycket jag har gått ner totalt, sen jag började! =D


Hejs.

Av Linn - 10 mars 2011 12:40

Idag känns det bättre, mycket bättre.

Vi mår fortfarande lite dåligt, men man känner att det är på väg åt rätt håll.

Vilket är underbart skönt!

Jag orkar verkligen inte gå omkring och vara sjuk och må dåligt!

Så nu slipper vi nog må dåligt så mycket mer.

Igår sov vi mest hela dagen. Kanske är därför vi frisknar till så pass snabbt?


Är hungrig som ett rovdjur. Skulle kunna äta upp en hel ko själv känns det som. Jens är också jätte hungrig och gnällig. Men det får vi vara. Vi har inte ätit mat på ett bra tag känns det som.


Jaja, nu ska jag kolla hur mycket pengar jag har på mitt kort iväntan på att mamma ska ringa mig.

Hejs

Av Linn - 9 mars 2011 12:17

Ursch, jag är sjuk.

Igår när jag kom hem från jobbet kände jag mig lite yr och väldigt varm, så jag tog tempern  och jag hade 38,7 jag som inte ens kände mig sjuk!

I morse när jag vaknade hade det sjunkigt lite, så hade 38,4 i morgon temp.

Inte alls kul.


Jens är också sjuk.

Det är synd om oss.


Nu önskar man att man bode hemma så man hade någon som pyslade om än och lagade mat till än.

För ingen av oss orkar någonting.


hejs

Av Linn - 8 mars 2011 11:04

Jag är trött, jag har ont och jag är irriterad.

Ingen vidare bra dag.

Det känns fan som jag ska dö när jag hostar, eller iaf spy. Inget kul alls.

Just nu vill jag bara ha sommar och värme och sol. Då skulle jag vara glad.

Vill komma bort lite känner jag!

Ska bli så underbart i sommar och få komma bort i 3 veckor, med sol bad och en massa rolígheter.

     

  

Kan jag inte bara få lite sommar. Med människor som jag verkligen tycker om och bryr mig om. Det hade varit underbart!

Längtar som tusan.
Ävem fast sommaren är varm och kladdig. Men det gör lixom ingenting.

Önskar man kunde få spola fram tiden lite.




På tal om människor iblad så tvivlar man på dom. Och det är nog  varken rätt eller fel. Men ibland hatar man människor bara för att lixom. men denna gången har jag fått det bevisat. jag hatar nog ingen bara för att.

Personer visar så bra varför man gör det. Ärligt talat är jag nästan lite glad över det. För nu kan folk förstå. Nu kan jag själv också förstå!


Nej dags att bli på bättre humör. Ska gå in till min älskade och försöka få honom att vakna till. Tråkigt att vara vaken själv ju. hehe.

Får inte jag sova, ska inte han få sova. ;)

Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards