Alla inlägg den 1 april 2011

Av Linn - 1 april 2011 22:05

Blev inte en slappardag enbart.

Jag har faktiskt damsugit och plockat undan här hemma idag också, gjort det lite helgfint.

Och nyss vattnade jag blommorna och förhoppningsvis överlever dom trotts dom aldrig får vatten. Haha.


Sen har vi vart hemma hos pappa och ätit mat och spelat wii och så.

Super trevligt.

Vi gick dock hem lite för tidigt inser jag nu.


Jaja, nu ska jag väl lägga mig på soffan och titta på smartare än en femteklassare tillsammans med Jens.

Man vill ju umgås lite med honom när man är iväg och jobbar så mycket.


Ja men hoppas alla har haft en bra fredag, och att helgen fortsätter bra. =)

Hejs.

Av Linn - 1 april 2011 10:51

Nu är det fredag igen. Min sista lediga dag.

I morgon går jag på två nätters arbete på nattpatrullen, sen månag tar vi betaren.

Haha. Ja, man får ligga i hårt för att få lön!


Idag ska jag träffa Sofia vid strax efter 2, och sen ska jag och jens hem till pappa ikväll och äta mat och ha det trevligt.

Det låter som en ganska trevlig dag måste jag säga.


Känner mig ganska trött idag, vilket inte är så bra. skulle försöka vara uppe ganska länge ikväll så jag kan sova länge i morgon när jag ska jobba natt och allt.

Ja, vi får väl se hur det går. Förhoppningsvis så funkar det.

Är lite orolig bara. För jag har ju lyckats vända på dygnet väldigt bra.

Vaknar ofta mellan 8-9 absolut inte senare än 10. Men i morgon måste jag sova längre än så ju!

Ja, men det fixar sig säkert.


Nej, nu ska jag försöka få lite liv i karln som vägrar vakna.

Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards