Alla inlägg den 16 april 2011

Av Linn - 16 april 2011 08:37

Jag har upplevt min värsta natte någonsin.

Jag hade ont i magen igår på jobbet, men inte så farligt.

Men när jag kom hem och skulle jag gå och lägga mig och då fick jag så jävla ont i magen. Jag har inte bajsat på 5 dagar och jag kunde varken stå, ligga eller sitta.

Jag visste inte vad jag skulle göra, eller vart jag skulle ta vägen.

Jens ringde min pappa, min mamma och sin egen pappa i ren panik!

Var väldigt nära på att ringa till sjukhuset så jag skulle få komma in.

Men precis när Jens skulle ringa så släppte det i magen.

Lite av allt i magen kom ut. Men jag har mängder kvar.

Så det blir verkligen att ringa till sjukhuset så fort jag är ledig!


Men nu mår jag hyffsat bra, och ska snart iväg och jobba igen.

Längtar tills jag kommer hem så jag får lägga mig och sova för denna natt har det inte blivigt mycket till sömn!



Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards