Alla inlägg den 21 april 2011

Av Linn - 21 april 2011 15:34

Sitter i soffan som en soffpotatis och dricker cola och äter cheesbolls och äter godis. Ja, den här veckan är jag INTE nyttig.

Den här veckan kör jag på onyttigt.

Det är ju påsk och allt, så jag fuskar och jag mår bra!


Nu ska jag snart titta på gilmore girels. Så jäkla bra program.

Sen ikväll ska jag träffa min kära vän Sofia!
Det ska bli trevligt.


Hejs.

Av Linn - 21 april 2011 11:06

Idag har jag fått sova. Och jag har sovigt ordentligt.
Sov till klockan 11 idag, och det var otroligt skönt måste jag säga.

Inatt har jag dock haft en hämsk dröm. Ursch, men det går nog över snart.


Idag ska jag kanske träffa Sofia, vi får se om hon orkar komma hit eller inte.

Annars vet jag inte vad jag ska göra idag, men det gör faktiskt inte så mycket.

I vanliga fall brukar jag störa mig på att jag inte vet vad jag ska göra när jag väl är ledig. Men inte idag.

Jag är trött och känner verkligen för att ha en riktig hemma dag.


Igår så bestämde jag och Sofia när vi ska åka och storhandla och vi bestämde när vi skulle gå på krogen tillsammans. Krogen fick bli en helg i maj, för innan det var vi inte lediga en helg samtidigt. Haha. Kändes lite roligt! Men lika bra att bestämma så det blir av. :P


Nej, nu ska jag faktiskt ta och städa upp lite i köket och sen ska jag bara lägga mig  på soffan och bara vara.

Kanske betala lite räkningar bara för att lixom.
Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards