Alla inlägg den 8 april 2011

Av Linn - 8 april 2011 15:50

Idag är det Fredag! UNDERBART!

Jag är hemma från mitt pass idag, och det är bra! Nu ska jag vara ledig tills på Måndag! Längtar inte, men jag får iaf vara hemma två hela dagar innan jag börjar min jobbiga vecka!


Idag ska jag och min jens ha mys dag. Vi ska in till Norrköping och äta på mcdonals och sen ska vi gå på bio vi ska se ritualen. Hoppas att den är bra.

Sen blir de them och sova!

I morgon ska vi bara vara hemma och njuta av att vara ledig. Då ska vi laga lite god mat och ha det trevligt!

Söndagen ska jag spendera med Sofia.


Nej, nu väntar mina ägg på mig. Är vrålhungrig. Jag har inte ätit sen klockan halv 6 i morse!

Hejs.

Av Linn - 8 april 2011 05:40

Idag är det Fredag och klockan ringer 05,00. Ursch! Uppe innan tuppen för att göra sig iordning inför dagens arbete.

Inte sugen för fem öre kan jag säga!

MEN, det går förhoppningsvis bra när jag kommer dit om jag jobbar med någon bra!


Längtar tills klockan står på 15,55 idag då ska jag sakta börja packa ihop mina saker för att gå hem.

Hihi.


Idag ska jag och Jens åka in till Norrköping och gå på bio, det ska bli riktigt trevligt faktiskt. Båda två ser riktigt fram emot det! Mysigt!


Nej dags för mig att sätta lite fart med frukost nu kanske!

Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards