Alla inlägg den 25 april 2011

Av Linn - 25 april 2011 17:33

Halloj, idag har det varit en underlig dag.

Vi började dagen med big brother som vanligt. Sen åkte vi iväg och slängde saker som vi borde ha gjort redan när vi flyttade in, men som hela tiden hat skjutits upp. Sen åkte vi och pantade alla våra flaskor och det blev nästan 200 kronor. Det trodde jag minsann inte! Så vi har varit duktiga!


Sen kom Göran hit och lämnade tillbaka min dator, vilket blev väldigt hastigt eftersom Charles och hans flickvän ringde och sa att dom var i finspång.

Så vi fick åka och möta upp dom så dom kunde komma hit och se hur vi bor. Dom var väl här i ca 30 minuter. Det var ett lustigt besök måste jag säga.

Det var stelt och jobbigt.


Nu sitter jag och tittar på gilmore girles och Jens sitter och spelar.

I morgon ska jag på delegering vid 10. Ursch, det blir en tidig morgon. Sen får vi se om jag och Jens ska in till Norrköping och fixa ett pass till honom. Ientligen skulle vi fixa det när vi ändå var i Norrköping på Onsdag men då kan visst inte Jens följa med, för han måste till arbetsförmedlingen.


Jaja, nu ska jag väl koncentrera mig på tv:n en stund. Det kanske är bäst så jag fattar vad avsnittet handlar om.

Hejs.

Av Linn - 25 april 2011 10:09

Igår hade vi besök av Jens pappa Micke och Ann-sofie, det var riktigt trevligt måste jag säga.

Vi fikade, prommenerade och käkade taccos.


Sen på kvällen åkte jag hem till pappa coh tittade på den nya harry potter filmen, den var ganska bra.

Sen kom jag hem hit igen och sov.

Var helt slut!


Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på. Det blir nog inte så mycket gjort idag skulle jag tro.


Grattis till min kusin Viktor som fyllde 20 år igår! =D


Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards