Alla inlägg den 18 april 2011

Av Linn - 18 april 2011 11:50

Jag har äntligen tagit mig i kragen och ringt till sjukhuset idag.

Så nu ska jag dit och undersöka mig på Onsdag.
Det ska bli skönt, för någonting är riktigt fel i min mage!

Så, på Onsdag får jag väl förhoppningsvis någonting mför magen.


Nu sitter jag mest i soffan och myser med gilmore girles och tar det lungt medans jag väntar på att Jens ska vakna till och titta på big brother med mig! =D


Den här veckan ser faktiskt ut att bli ganska bra.

I morgon ska jag följa med Sofia till en piercare och beställa tid för det med henne. På Onsdag ska vi hem till mamma och äta mat plus att jag ska till sjukhuset. På Fredag ska vi hem till pappa och äta påskmat och så. Och på Söndag kommer troligen Jens pappa hit.

Ser ut att bli en trevlig och mysig vecka!


Nej, nu ska jag fortsätta titta på tv.

Hejs.

Av Linn - 18 april 2011 09:39

Nu är det Måndag.

Hela min helg är avklarad med 12 timmars pass. Underbart skönt!

Och idag skulle jag börjat jobba klockan 1, men dom sa att jag inte behövde komma förens vid 4, och det tyckte jag var helt underbart. Visst jag missar 3 timmar på lön, men det gör ingenting.
Jag behövde få vila ut innan jobbet idag så det var bara skönt!

Plus att jag redan är uppe i heltid denna månad, så det gör mig absolut ingenting.


Igår hyrde jag och Sofia film, hämden. Den var riktigt jägarns kanon bra måste jag säga!


Nu ska jag snart gå och ställa mig i en dusch och bli fräsch!

Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards