Alla inlägg den 19 april 2011

Av Linn - 19 april 2011 21:57

Är det inte typiskt eller ?

Bara för att jag har jouren inatt och ska sova, så är jag as pigg.

Annars när jag är hemma brukar jag nästan börja lägga mig nu, men inte ikväll inte. Typiskt.


Var också meningen att jag skulle få gå hem i morgon efter mitt jour pass, men så blev det heller inte riktigt.

Nu ska jag jobba till 12 i morgon. För 12 måste jag åka för att hinna till sjukhuset.

Men det ska nog gå bra, men det blir en stressig förmiddag! 

Sen när jag har vart på sjukhuset ska vi iväg och handla. Jag, Jens och pappa.

Sen vid 17 ska vi hem till mamma och äta och mysa lite.

Ska faktiskt bli riktigt trevligt måste jags säga.


Nej nu ska jag gå och stänga av tv:n som  spelar någon läskig musik. Vill inte få dåliga vibbar när jag ska sova här inatt! haha.

hejs.

Av Linn - 19 april 2011 09:26

Ursch, ibland hinner verkligenheten ikapp mig.

Jag har jobbat så sjukt mycket nu att jag knappt hunnigt tänka och smälta allt Det är så himla jobbigt.

Men ibland hinner verkligenheten ikapp mig och då blir jag så ledsen.

Igår så blev jag jätte ledsen på vägen hem från jobbet, visste knappt ut eller in.

Det är inte lätt alltid.
Man känner sig så himla hjälplös! Det finns ingenting som man kan göra för att det ska bli bättre eller ändra på vad som har hänt!

Om man ändå kunde det. Då skulle jag göra så att allt blev bra igen.


Idag ska jag iväg och umgås med Sofia på förmiddagen, vilket ska bli väldigt trevligt. Sen ska jag jobba 4-22 plus 22-07 jour. Det blir nog bra.

Sista dagen jag jobbar idag fram tills på Lördag. Skönt att vara lite ledig också!


Nu ska jag faktiskt ta och göra mig lite iordning.

Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards