Alla inlägg den 29 april 2011

Av Linn - 29 april 2011 18:21

Haloj haloj.

Då var den första natten avklarad. Den gick riktigt bra och smidigt. Var inte alls trött och allt flöt på som det skulle.

Idag väkte Jens mig för han hade lagat mat till oss, jätte gott var det.
Det blev potatisplättar och biff med brunsås. Jätte mummsigt.

Sen har jag badat och tittat på tv.

Nu ska jag sätta mig och spela wii en stund innan jag ska iväg till jobbet.

Jag börjar ju jobba om typ 2 timmar.

Hoppas att det blir en trevlig natt och att jag jobbar med någon bra.

Ska nämnligen vara och jobba på Betaren inatt, och där känner jag ju ingen så det kommer bli lite jobbigt men vi får hoppas att det går bra.


Jens stannade hemma i helgen. Måste säga att det är ganska skönt att ha honom hemma när jag jobbar natt. Då får jag mat när jag vaknar och någon som visar kärlek när man är trött och gnällig. hehe.


Jaja, nu ska jag väl ladda upp så jag orkar med natten.

Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards