Alla inlägg den 13 april 2011

Av Linn - 13 april 2011 09:46

Idag är det Onsdag men det känns som att det borde vara Tisdag.

Jag är helt jäkla veckovild! Har inte koll på vilken dag det är för fem öre.


Inatt har jag iaf sluppigt mardrömmar och andra konstigheter. Somnade som en stock. Kunde nästan tro jag hade deckat! Ingenting hade kunnat väcka mig denna natt ska jag säga er! SKÖNT!


Idag ska jag bara ta det lungt tills jag ska iväg och jobba. Känner att det blev lite mycket för mitt huvud och min kropp igår. Så därför blir det en slappar dag idag.


Igår fick jag se mitt schema för sommaren. Inte jobbigt alls.

Och jag har ju bara 4 veckor att jobba på eftersom jag ska iväg vecka 29-31. Därför blev det inte mycket att komma med. Varken många timmar eller många dagar. Men jag undrar hur jag ska få det att gå runt under dom två sommar månaderna? När alla andra kommer att ha mycket pengar kommer jag inte att tjäna alls mycket.

Fast jag har ganska mycket sparat så det ska nog gå ändå!


Nej, nu ska jag nog ta och ringa en god vän och babbla lite med henne en stund innan jag ska ta och väcka Jens för att titta på två bigbrother avsnitt innan jobbet.


Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards