Alla inlägg den 20 april 2011

Av Linn - 20 april 2011 21:31

Idag har jag vart hos läkaren med min mage. Det var inget vidare roligt besök och jag vill inte uppleva det igen.

Men nu har jag iaf fått saker mot magen, så nu kan det förhoppningsvis bli bra igen.


Sen ikväll var vi hemma hos mamma och hade lite påskmys. Vi åt god mat och efter rätt och fick påskägg och så. Det var riktigt mysigt måste jag säga.


Nu ska jag bara slappa och njuta över att vara ledig ikväll och ta det lungt en stund innan jag ska sova, och i morgon kan jag sova precis hur länge jag vill för jag är ledig och det är jag super glad över! =D


Hejs.

Av Linn - 20 april 2011 06:13

Igår var jag super orolig för hur det skulle gå att sova här.
Jag var rädd för ljud och tyckte jag hörde saker och så hela tiden.

Om ni inte tror mig kan ni fråga Sofia! Jag var faktiskt rädd och orolig.

Men det var jag visst i onödan.

Jag minns att jag la på när jag pratat klart med Sofia och att jag vände på mig.

Sen minns jag att jag vakna till halv 6 och kolla klockan.

Helt sjukt!

Jag har sovigt som en stock! Jätte skönt faktiskt!

Helt underbart!

Nu är jag vaken och är faktiskt ganska pigg.

Börjar snart att jobba, min jour är över klockan 7 och då börjar jag jobba direkt.
Det är iofs ganska skönt. Då blir det klart snabbare.

Måste säga att det var skönt att verkligen kunna sova ut inatt.

Känns som att jag alltid har någonting som stör mig och gör att jag inte kan sova en hel natt i vanliga fall. Brukar vakna till och greja mitt inatten.

Men inte i natt inte. Skönt..


Nej, nu ska jag förbereda kaffa till dom som kommer på morgonen och greja lite.

Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards