Alla inlägg den 28 april 2011

Av Linn - 28 april 2011 19:40

Jag är ju inte så smart.

Jag var i Norrköping igår, och inte hade jag huvudet med mig då inte!

Jag skulle ju köpa födelsedagspresent till Niklas som fyller 4 år nästa helg.

Vi ska ju på kalas och allt då!

Så nästa helg ska jag och Jens iväg till Örebro på födelsedags kalas när den sötaste lilla prinsen fyller 4 år. Då måste han ju få något roligt!

Så det får helt enkelt bli att åka in till Norrköping nästa vecka också och införskaffa oss födelsedags pressenter.

Man kan inte komma tomhänt till en 4 årings kalas.

Han hade ju faktiskt trotts allt köpt julklapp till mig så då måste jag ju ge honom någonting nu också! =D hehe

Någon som har någon id'e på vad man ska köpa till lillkillen?
Jag vill ge någonting roligt så kom gärna med förslag!


Ja, annars händer det inte mycket här hemma.
Jag  går omkring och svär över att jag har en glasbit i foten som är nästintill omöjlig att få ut. Det blöder och allt, men glasbiten trivs tydligen i min fot. Ont gör det också!

Ska väl börja packa ihop mina saker och göra mig iordning inför nattarbetet.

Inatt ska jag spendera hela 10 timmar med min mamma på jobbet, det ska faktiskt bli trevligt!

Jag gillar att jobba med henne, det är så lätt och smidigt!


Hejs.

Av Linn - 28 april 2011 13:56

Idag är det Torsdag och jag har varit riktigt duktig idag.

Jag har plockat in alla kläder i garderoben som har fått hänga på tork.

Jag har gjort iordning en blomkålsgratäng som står i ugnen och är snart färdig till kvällen.

Jag har faktiskt även diskat all våran disk och plockat undan alla vinterkläder och så.

Ja, jag är riktigt stolt över vad jag har uträttat idag.

Skönt att ha allt sånt där gjort när man ska börja jobba.

Jobbar natt inatt

Jobbar natt i morgon.

Sen är jag ledig på Lördag.

Sen natt jobb på månda

Och natt jobb på tisdag.

Surt att jag är ledig på Lördag, för då är det ju inte direkt någon id'e att vända tillbaka dygnet. Det är bara att köra på att vara vaken hela den natten också.
Ska nog hyra film och greja då, ifall nu Jens åker till Örebro.

Sen ska jag hem och grilla hos pappa på Lördag med, det ska bli väldigt gott!

Ja, vi får väl se vad som händer i helgen. Mycket jobba är det iaf.

Men man får njuta av att man har ett jobb iaf!


Nu ska jag strax ta ut min gratäng från ugnen och steka till lite bacon så att jag har maten redo tills både ikväll och i morgon. Älskar att laga mycket mat den dagen man går på. För i morgon kommer man vara död hela dagen och inte orka laga någon mat minsan! :P


Hoppas alla har en härlig dag i värmen!

Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards