Alla inlägg den 14 april 2011

Av Linn - 14 april 2011 05:58

Åh äntligen Torsdag. Inte långt kvar tills denna vecka äntligen är över.

Det är helt sjukt vad veckorna går snabbt. Det var ju nyss Söndag då jag hade ångest över att en jobbig vecka skulle komma. Nu hinner jag knappt märka av att veckorna swichar förbi mig!

Skumt!


Vad jag gör om dagarna är samma som det har varit väldigt länge.
Det är nämnligen att jobba, jobbar röven av mig typ!

Nu jobbar jag från Måndag-Tisdag(nästa vecka) varje dag.

Sen blir det bättre iaf måste jag säga! 

Det ska bli skönt med lite påsk då man iaf får vara ledig några dagar.


Idag ska jag handla efter jobbet, sen ska jag hem och plocka undan bland tvätten som Jens har tvättat. Sen ska jag diska och laga mat. Måste laga mängder med mat så jag har matlådor i helgen då jag går 12 timmars pass!

Sen ska jag även tömma min dator. Kommer upp någon varningsruta om att jag har lite utrymme kvar hela tiden. Kanske är dags att ta tag i det då?

Nu när jag är ledig hela eftermiddagen och kvällen kan man roa sig med sådana saker! =)


Nu måste jag äta frukost och göra mig iordning innan det är dags att dra iväg till jobbet! =)

Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards