Alla inlägg den 27 april 2011

Av Linn - 27 april 2011 19:04

Idag har jag och Sofia vart i stan och handlat hem en himlans massa saker.

Herregud!

Sofia handlade nog mest av oss eftersom hon köpte en massa fina kläder också.

Själv köpte jag bara trosor ett tränings spel till wii som var skit tråkigt (men man får väl stå ut ändå) och sen köpte jag en himlans massa mat och en vattenkaraff!

Ja, det blev en hel del inhandlat så jag är nöjd.

Nu ska man väl slippa handla hem mat på ett tag.

Skönt att veta att man har mat hemma när man börjar jobba tycker jag.

Veta att man slipper åka och handla och så.


Nej, men det har  varit en riktigt trevlig dag i Norrköping idag måste jag säga.

Nu ska jag sätta mig och spela tennis på vårat wii, har tränat i en timma på det nu så då får man spela lite roligt spel. Det är jag värd!

Jag hoppas verkligen att jag har gått ner någonting på Måndag då jag ska väga mig igen.

Jag gick ju upp en del under påsken och jag har inte ens gått ner det än. Men snart får vi hoppas att jag har gått ner dom så jag iaf kan gå ner något mer hg denna vecka! Det hande varit underbart.


Hejs.


Av Linn - 27 april 2011 10:27

Nu har jag ringt till lönekontoret och grejat och haft mig.

Jag fattade väl inte riktigt allt. Eller aa, fattade egentligen ingenting och fick väl inget solklart svar på någon av mina frågor. Men det gjorde inte så mycket.

Jag fick däremot veta att jag har jobbat 20 dagar mer än vad jag trodde så jag blev jätte glad.

Jag tror hon tyckte jag var konstig. Hon sa att jag var anorlunda för dom andra som hon brukar prata med brukar sucka och ha sig när dom får höra hur många dagar dom har kvar att jobba innan dom kommer upp på företrädslistan.

Men inte jag, jag blev glad och började skratta och ha mig typ.


Visst jag är en himla massa dagar kvar att jobba men jag försöker se det positiva i det hela. Jag kommer ju att komma upp i dom där dagarna innan nästa sommar. Och det är ju inte jätte lång tid kvar, så jag tycker inte man ska hänga läpp inte!

Är riktigt nöjd måste jag säga.


Nu ska jag snart ta och knalla ut till bilen. Måste kasta alla soppor med på vägen. Känner att det kan vara en bra ide.

Sen ska jag in och göra mig av med en del pengar.

Det är aldrig fel!


Hejs.

Av Linn - 27 april 2011 09:28

Nu sitter jag i soffan och är nyduschad och äggen står på plattan.

Med andra ord är det snart dags för frukost.

Jag ska snart eller ja vid 11 åka in till Norrköping med min kära vän Sofia,

vi ska titta på kläder och storhandla och greja.

Riktiga hemmafruar som gör allt det där.


Jens får inte följa med eller jo. Men han kan inte. Så vi får fixa det där på egen hand. Men om jag ska vara ärlig så tror jag nästan att han är lite glad för att han slipper följa med och storhandla mat med oss. haha.


Funderar på om man ska ringa lite samtal och ta reda på hur det där med las grejen inom kommunen är. Jag fattar ju inte så mycket av det där, så trög som jag är!

Kanske är bäst att göra det när man ändå är uppe och allt.


Men nu måste jag borsta håret. För annars kommer jag aldrig att få ut dom stora toverna.


Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards