Alla inlägg den 15 april 2011

Av Linn - 15 april 2011 20:59

Jag känner bara hatet växa inom mig. Klara inte av att höra ditt namn eller se dig på stan. Vill bara gå fram och slå till dig.
Men, man måste ju bete sig lite vuxet och inte slå till någon. Idag är jag hatisk. Jag känner mig fruktansvärt hatisk idag, och det emot alla.

Men, jag är ganska bra på att dölja det som tur är.  


Jobbet har iaf gått ganska bra.  Och det är jag glad över.

Jag ska snart gå och lägga mig och sova så jag kan vakna på en bättre sida i morgon. För den här dagen har inte alls varit bra.

I morgon vill jag vakna upp och vara pigg och glad, plus att jag vill att arbetsdagen ska gå snabbt imorgon också!


Idag skämde jag ut mig något fruktansvärt!!

Stod och pratade med Sofia i telefonen utanför jobbet.

Då några killar börjar teckna till mig, och säger hej och lite så.

Jag säger hej tillbaka och sen så säger jag till Sofia "Fan vad alla hälsar på mig osv."

Och då börjar killarna ropa någonting till mig. Haha. Så pinsamt.

Jag trodde ju att dom var döva! Så fruktansvärt pinsamt!

haha.


Nej nu ska jag se ett avsnitt av gilmore girles innan jag ska gå och lägga mig.

Hejs. 

Av Linn - 15 april 2011 09:09

Idag är det Fredag och det är super skönt.

Veckan börjar leda mot sitt slut vilket jag tycker om.

Jag vill att tiden bara ska gå lite snabbare så det blir sommar och jag får åka iväg på semester. Det ska bli så underbart att komma iväg.

Men det är ju dock ganska långt kvar tills dess är det värsta.

Men, som sagt tiden går ganska snabbt så det kommer nog bli semster dags snart.


Igår satt jag med Göran i telefon och försökte fixa med min dator. Den börjar bli överfull i hårdisken. Men det finns ingenting att radera. Skit skumt!
Fick inte bort någonting trotts att jag rensade hårdisken ganska väl.

Tog bort alla filmer, lite bilder på människor som jag tycker illa om.

Plus att jag avinstralerade en massa program och grejer.

Nej, min dator tycker nog helt enkelt inte om mig just nu.


Idag har dom stängt av varmvattnet här hemma. Det tycker jag INTE om! Det ska vara borta mellan 7-16. Ursch!

Iofs kommer jag inte vara hemma eftersom jag ska iväg och jobba. Men det är träligt att inte kunna duscha innan man ska iväg.

Ajja, jag överlever nog ändå!


Nu ska jag sätta lite fart och göra mig iordning, börjar inte jobba förens vid 11. Det är ganska skönt faktiskt! Då hinner jag ta det lungt en stund innan jag ska iväg och vara duktig!


Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards