Alla inlägg den 3 maj 2011

bio

Av Linn - 3 maj 2011 22:59

Nu har vi kommigt hem från bion.

Vi tittade på filmen "hur många ligon finns det i välrden"

En riktigt underbar film!

Både rolig och sorglig men mest rolig!

Ja, den filmen fångade iaf mitt hjärta helt och hållet.


Nu ska jag mysa i soffan en liten stund innan jag ska gå och lägga mig. I morgon blir en hyffsat tidig morgon. Jag och Jens har massor att uträtta i morgon.

Hejs.

Av Linn - 3 maj 2011 15:43

Åh nu har jag äntligen arbetat klart för denna vecka.

Så himlans underbart! Och jag tänker verkligen inte jobba mer den här veckan! Har sjukt mycket jobb framför mig nästa vecka och veckan efter det så den här veckan får bli lugn och skön!


Idag har jag varit hemma hos mamma och färgat håret. Skönt att äntligen ha fått det gjort! Nu är jag blond igen!


Nu ska jag strax börja laga mat till mig och min underbara karl här hemma.

Sen ikväll ska jag Jens och Sofia iväg på bio och mysa till det riktigt ordentligt.


Idag har det varit riktigt dåligt väder. Det regnar och snöar och har sig. Så jag är lite ledsen. Men nu blir det ju en bra kväll med bio och allt så det kanske blir en bra dag ändå.


Puss och hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards