Alla inlägg den 23 maj 2011

Av Linn - 23 maj 2011 20:15

Idag har det hänt mycket!

Fick reda på att jag har köpt en stulen mobil, jätte roligt! Blir att gå till polisen och lämna in den i morgon eller på Onsdag. Inte alls kul!

Det var dom pengarna lixom!


Sen har jag fått reda på att jag kom in på komvux! As roligt!

Vi får väl se om jag får avsluta utbildningen, men börja ska jag iaf.
Är ganska glad för det, samtidigt som jag är bekymrad!

Tänk om jag inte får gå klart den.


Anledningen till att jag kanske inte får gå klart den är för att dom inte vet om dom kommer att få mer pengar från staten som kan betala vår (dom som börjar plugga nu) utbildning fullt ut. Dom har tillräckligt med pengar så vi kan börja den nu, men är inte säkra på att man får bli färdig!

Det känns väl sådär!

Men ibland måste man väl chansa lite här i livet, och det här är ju vad jag verkligen vill. Så det är väl bara att köra och hoppas på att man får gå färdigt utbildningen!


Ja, annars har det inte hänt så mycket mer. Har tittat på en underbart bra film!

Nu ska jag snart sätta mig i soffan och lösa lite suduko! Har inget bättre för mig så.


Hejs.

Av Linn - 23 maj 2011 12:05

Åh nu är det Måndag igen, och jag tycker faktiskt om det.

Idag drog vi iväg och simmade igen såklart! Blev 10 längder mer än vanligt så jag är super nöjd.

Vågen visade minus idag vilket också gör mig super glad!


Ja, annars händer det inte så mycket mer idag. Ska följa med mamma och handla lite snart. Annars blir det nog bara att slappa framför tv/daot/tidningar.

Det låter som en underbar dag för mig!


Ja, nu är det bara att peppa sig själv tills i morgon så man orkar med att träna i morgon också! =D

Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards