Alla inlägg den 19 maj 2011

ps.

Av Linn - 19 maj 2011 19:17

Glömde berätta i inlägget att det är synd om mig och har vart det i 2 dagar nu.

Jag har tandvärk!

Inte roligt alls.
Har det inte gått över tills på Måndag får jag nog ringa tandläkaren!

URSCH!!


Av Linn - 19 maj 2011 19:11

Idag har det vart full fart med tvätten.

Vi började tvätta vid 3, eller ja Jens började tvätta då. Jag var nyvaken och trött och orkade varken bry mig eller hjälpa till.

Så då tog han och tvättade alla kläder. Dom är färdiga nu.

När vi ändå höll på och tvätta så tänkte jag ähh, då kör vi alla lakan och filtar och allt vi har.
Så nu tvättar vi dom också!

Känns som det kommer att ta en evighet innan allt är klart.

Men det är skönt att ha det färdigt tills man är ledig.

Då har man inga måsten som tvätt och städ, för allt det är redan klart!

Annars brukar jag tänka att det är skönt att ha gjort det tills man börjar jobba men nu tänker jag tvärt om. Skönare att ha allt klart tills man är ledig.


Så jag har faktiskt gjort lite nytta idag iaf, inte bara legat och latat mig som jag gjort resten av veckan.


I natt är min sista jobb natt för denna gång så i morgon när jag går av blir det att gå upp tidigt. Ska vara och besikta bilen vid 2, och sen ska jag handla lite jord och grejer till pappsen.

Sen blir det att åka hem och fixa mat och greja.

I morgon ska vi grilla igen!

Det har blivigt lite av vår grej.
Det är ju så himlans gott!


Undra vad jag ska hitta på nu tills tvätten är klar. Funderar på att lägga mig och läsa en stund, men då kommer jag säkert att bli trött och det hinner vi inte med!


Oj, vilket långt och meningslöst inlägg.

Men det är lite min grej.
Meningslösa saker.

Hejs.

Av Linn - 19 maj 2011 16:54

Åhh, jag är så jävla sugen på att åka iväg och simma eller gå på ett spinning pass just nu. Känner mig som en stor klump som bara är ivägen för allt hela tiden.

MÅSTE träna!

Det värsta är att min träningspartner är iväg på kryssning nu. Inte bra!

Annars skulle jag tvingat med mig henne till blacka!

Även fast jag ska jobba inatt!

Vill inget hellre än att träna!


På Lördag skulle jag och Sofia ha simmat, men nu får vi se om det blir någon simmning eller inte på Lördag. För lilla Linus är sjuk så Jossan och familjen kanske inte kan komma hit så då ska vi istället åka dit och fira hennes födelsedag!

Ja, vi får väl se hur det blir.


Nästa vecka hoppas jag att vi kan köra hårt med träningen! Eller aa, simmningen! Är super sugen!

Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards