Alla inlägg den 27 maj 2011

Av Linn - 27 maj 2011 09:20

Idag är det Fredag och då ska jag lyxa till det med färska jordgubbar och mjölk till frukost. Inte dumt inte!


Ursch jag är helt slut idag! Och det känns bara helt sjukt att jag ska iväg och arbeta på dagen! Det är nästan en månad om inte ändå mer sen jag arbetade på dagen nu. Har bara fått en massa nätter. Men det ska väl säkert gå bra ändå!

Det ända är väl att jag är trött så jag tror jag dör!
Men det går säkert över när man väl kommer dit!

Eller det får vi hoppas iaf :P


Annars är livet bara fint.

Idag är vi lediga från simmningen också!

Känns lite konstigt att vi inte ska iväg och göra någonting idag. Men det hinns ju tyvärr inte med! Jag jobbar ju mellan 11-20 så.

Men det kan säkert vara bra med lite ledigt också.


Nej nu börjar min mage kurra. Dags att plocka fram lyxfrukosten! =)

Hejs

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards