Alla inlägg den 6 maj 2011

Av Linn - 6 maj 2011 13:15

Nu så är det äntligen Fredag, och herregud vad jag är glad för det.

Fick ju jobba lite hastigt inatt, men det är bra för ekonomin så man ska inte klaga.

Men det var en jobbig natt.

Men den gick väldigt bra, och allt flöt på som det skulle och så.

Natten var dock väldigt väldigt seg fram till klockan 4 när allt började hända.
Då fick vi jobba minsan. Men det är jag tacksam för. Annars hade jag blivigt sjukt trött.


Nu är det morgon för min del. Jag är helt slut, har ont i huvudet och  allt.

Men det är nog för att jag är så trött.

Vi ska strax ta och börja gå ner till bussen, för att åka till Örebro.

Det ska bli riktigt trevligt faktiskt.

Ska försöka sova lite på bussen så jag blir en trevlig tjej som anländer i Örebro. hehe.


Nej nu gapar karln på mig om tandkräm. Bäst jag hjälper honom.

Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards