Alla inlägg den 18 maj 2011

Av Linn - 18 maj 2011 18:25

Nu är det Onsdag igen. Härligt! Snart är jobb veckan slut!

Idag när jag vaknade så märkte jag någonting underbart.

All disk var tagen, hela lägenheten var skurad och iordning plockad! (förutom sovrummet där jag sov) Men annars så var allting iordning!

Sen var maten förberedd, och tvätt-tid bokad i morgon.

Så nu har jag njutit av att ha en ren lägenhet och ätit grillat kött OCH veta att i morgon kommer jag ha rena kläder igen!

Kan man vakna till något bättre?


Ibland så överträffar Jens både sig själv och mig! Jag är så glad att jag har honom! Inte bara för att han städar, lagar mat och tvättar och fixar. Men idag är det nog mest för att han gjort allt det där!

Är överlycklig! =)


Nu ska jag lägga mig på soffan och vila. Är helt slut!

Antar att det är för att min kropp känner att jag jobbat mycket nu.
Det låter mest logiskt!

Funderar på om jag ska sätta på en film eller om jag bara ska ligga här.

Vilket dilemma.

Kanske tar ett bad! Det kan ju iofs vara ganska skönt!


Hejs.

Av Linn - 18 maj 2011 02:54

Idag har varit en konstig dag för mig.

Jag har inte vetat vilket humör jag är på.

Har pendlat hela dagen mellan glad,ledsen,arg och iriterad.

Skit ströande.

Nu känner jag mig bara allmänt låg. Hoppas att det går över tills i morgon.


Hejs.


ps. jag är iaf glad över att bara ha 2 nätter kvar efter den här. Det ska bli underbart skönt!

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards