Alla inlägg den 9 maj 2011

Av Linn - 9 maj 2011 23:28

Idag har jag gjort massor med saker.

Skulle dock ha provat på min lasange, men det blev att vi grillade istället.

Jag får göra lasangen i morgon istället. Hoppas verkligen att den är god!

Annars har jag damsugit idag också, och slagit en massa rekord på wii, plockat och så och sen har jag köpt en ny telefon.

Säger inte mer än så förens jag får hem den och vet om det är något att ha så att säga.


Ja, annars händer det inte mycket här hemma. Sitter här i soffan och tvingar mig själv att vara vaken. Måste kunna sova länge i morgon så därför plågar jag mig själv nu. Har ju trotts allt varit uppe sen 7, och det börjar kännas i ögonen.

Jag tror faktiskt att jag får ge upp det här snart och gå och lägga mig ändå, även fast jag vill vara vaken.

Men det är tråkigt att vara vaken när man inte har något att göra.

Och laga mat så här dags kanske inte är någon vidare smart plan?

Annars hade man ju kunat göra det så hade det bara vart och satts sig vid bordet och äta i morgon.

Men jag tror inte det blir bra om jag gör det ikväll.


Som om ni bryr er? haha.


Ja, egentligen har jag ingenting, absolut ingenting att komma med. Precis som vanligt i den här bloggen. Förlåt för att min blogg är tråkig och meningslös! Tror jag har släkten kvar som läser den troget. Annars är det nog fan ingen! Men det gör ingenting. Jag är lika glad ändå.

Jag hade inte heller läst min blogg om jag vore du! =D


Undra vad jag ska göra nu?

Tror jag ska dricka lite vatten och sen gå ut på balkongen och röka och sega mig på så klockan iaf blir 12 innan jag lägger mig. Ananrs är det pinsamt.

Linn 20 år och kan inte vara uppe längre än till halv 12. haha.

Fast det är ju sant!

Jag orkar knappt det längre. Inte en ända dag.

Men idag har jag iaf något att skylla på. Gick upp super tidigt för att simma.

Så det så!


Jaja, förlåt igen!

Hejs.


ps. Kan trösta er med att det inte bara är ni som tycker jag är jobbig. Jag tror Jens snart bryter ihop för att jag pratar hela tiden och så. hehe.

Sånt är livet!

Av Linn - 9 maj 2011 14:09

Idag känner jag mig på bra humör fast jag är ändå gnällig idag.
Nae jag vet inte vad det är med mig.

Kan man vara på två humör samtidigt?

Iså fall är jag det, jag är glad och lite små depp samtidigt. Hur fan det nu går ihop sig.

Jag är glad för att jag har simmat och varit duktig, och för att vi ska grilla ikväll vilket är super mysigt. Och att jag har jordgubbar i kylen som jag snart ska kasta mig in på och äta upp.


Men sen samtidigt känner jag mig lite deppig. Jag vet inte riktigt varför. Men jag tror mest att det beror på mina problem med magen. Dom blir ju fan aldrig bra. Börjar bli väldigt less på detta nu måste jag säga.

Ajja.


Nej, nu ska jag som sagt kasta mig in på jordgubbarna och försöka bli av med den deppiga sidan av Linn idag.


Hejs.

Av Linn - 9 maj 2011 11:31

Haloj haloj, nu är det måndag igen!

Idag har jag varit riktigt duktig.

Jag har nämnligen vart iväg och simmat. Simmade 30 längder.

Det kanske inte är jätte bra, men jag är nöjd, har ändå inte simmat på typ ett år så.


Nu har jag ätit lunch, och snart ska jag iväg och handla hem mat.

Jag har gjort en veckoplanering över vad jag ska äta i veckan, varje mål på dygnet.

As smart!

Så nu ska jag iväg och handla hem grejerna så jag har allt hemma så man slipper åka iväg och handla i veckan också.

Funderar på att ta ett riktigt storkok och laga flera rätter idag eftersom jag jobbar så mycket natt i veckan. Och då blir man slö och då är det lätt att man kanske struntar i listan och istället fuskar och äter samma som Jens äter.
Det vill jag inte gärna göra. Den här gången ska det som sagt inte rasa!


Idag tänkte jag testa på att göra en lasange, med aburgini. Får väl se om det är något att ha. Det låter väl inte dunder gott, men man får hoppas på det bästa!

Det ska jag iaf försöka få i mig idag.


Nej, nu ska jag prata lite med Jens innan jag och Sofia ska åka iväg och handla.
Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards