Alla inlägg den 24 maj 2011

Av Linn - 24 maj 2011 18:05

Idag har jag varit på polisstationen och lämnat in min mobil, som visade sig vara stulen!

Polisen babblade på om allt typ!

Han nämnde bland annat att det fanns tre brottsplattser och att Jens var vittne och att dom hade en misstänkt.
Det känndes lite som att han trodde att han hade fått ett mord på halsen och som att det var värsta beck fallet för honom. haha.

Nej, men han var söt. Men jag tror han överdrev lite. ^^


Sen var jag snäll och gick och köpte glass och choklad till min kära bror som är sjuk ännu en gång. Då tyckte jag att han behövde något gott minsann.


Sen åkte jag hem och la mig på soffan en stund innan jag började laga mat.

Det där med att laga mat är nog inte min starka sida!
Jag gjorde, kycklig och ris till Jens, och blomkål till mig och bearnessås.

Men det slutade med att riset och blomkålen blev bränt. Såsen blev för tjock och kyckligen låg på golvet. Haha.

Ja, så kan det gå när Linn tar över köket!

Men både jag och Jens åt ändå och såg glada ut! Vad ska man göra då?

Tur att varken jag eller Jens har basillskräck med tanke på att vårat golv inte är det renaste och där har våran kyckling legat! ^^


Ja, och nu ska jag strax åka iväg och vara super duktig! Idag ska jag och Sofia prova på spinning. Ingen av oss är väl sådär jätte sugna på spinning ientligen!

Men vad gör man inte för att få bort magen lite snabbare?

Vet dock inte om det kommer att gå så mycket snabbare.
Men det får vi verkligen hoppas!

För när den här veckans träning är över och jag inte har gått ner något då dör jag! För den här veckan kommer att bli otroligt jobbig!!


Jaja. Dags att packa iordning träningsväskan och dra och hämta upp min vän.

Hejs.

Av Linn - 24 maj 2011 12:50

Nu är jag så förbaskat glad!

Jag fick precis reda på min lön!!

Jag fick 4000 mer i lön än vad jag räknade med!

Kan det bli mycket bättre?


Nej, nu ska jag ner till polisen och lämna in min mobil och göra en anmälan mot honom som sålde den till mig!


Puss och hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards